دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی‌دانم برخی صحبت‌ها در مورد من از کجا مطرح می‌شود؛ من بازیکن پرسپولیس هستم و از سه شنبه در تمرین حاضر خواهم بود.

بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس پس از تعطیلات لیگ راهی کرواسی شد تا چند صباحی را در کنار خانواده‌اش سپری کند. تاخیر وی در بازگشت موجب شد تا برخی کانال‌ها در فضای مجازی از رفتن این دروازه بان کروات خبر بدهند.

با این حال، رادوشوویچ روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، ضمن تکذیب این خبر اظهار داشت: واقعا این مسائل خنده دار است. من بازیکن پرسپولیس هستم و به زودی در تمرینات حاضر می شوم. نمی دانم بر چه اساسی این حرف‌ها مطرح می شود.

وی در خصوص دلیل تاخیرش در حضور در تمرینات گفت: همه چیز با هماهنگی باشگاه و کادر فنی است. فردا هم مرخصی من تمام می شود و به تهران باز خواهم گشت و از سه شنبه نیز در تمرینات حضور خواهم یافت.

دروازه بان کروات پرسپولیس خاطرنشان کرد: چند وقتی کنار خانواده ام بودم اما تمریناتم را انجام دادم و با آمادگی کامل به تهران باز خواهم گشت. می دانم که همیشه باید آماده باشم و مشتاق هستم تا هر چه زودتر به پرسپولیس بازگردم و در تمرینات حضور پیدا کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)