پرسپولیس نیوز: مدافع تیم فوتبال شهرخودرو اعلام کرد قرارداد دو ساله با پرسپولیس بست اما خط خوردگی در برگه فسخ مانع ثبت قرارداد شد.

علی نعمتی پس از خروج از باشگاه پرسپولیس گفت: خدا را شکر همه کارهایم انجام شد فقط توضیحات کوچکی مانده که مدیربرنامه هایم صحبت می کند.

مدیربرنامه نعمتی در ادامه گفت: در برگه فسخ قرارداد نعمتی با شهرخودرو یک خط خوردگی کوچک بود که مشکل خاصی نیست. همه کارها تمام شده است و اگر خدا بخواهد فردا صبح قرارداد نعمتی با پرسپولیس قطعی می شود.

گنجی درباره اینکه خط خوردگی از طرف کجا بوده؟ گفت: متاسفانه در برگه فسخ شهرخودرو بوده اما چیز خاصی هم نیست و این فسخ قرارداد ثبت هیات فوتبال خراسان هم شده و مهر خورده و تمام شده است. الان دیگر نبودند که کار را تمام کنیم و انشاءالله فردا صبح این خط خوردگی برداشته می شود و قراردادش ثبت می شود.

وی ادامه داد: قرارداد نعمتی با پرسپولیس بسته شده است.

وی درباره اینکه آیا امروز به تمرین می رود یا خیر گفت: اجازه گرفت از اقای گل محمدی که امروز شرکت نکند.

مدیربرنامه نعمتی در پاسخ به اینکه آیا ممکن است نعمتی پرسپولیسی نشود با نشان دادن برگه فسخ گفت: هیچ امکانی وجود ندارد و این برگه فسخ نعمتی است که تمام شده و هیچ مشکلی ندارد و این مهر باشگاه شهرخودرو و هیات فوتبال خراسان زیر آن است و آقای نعمتی را ۱۰۰ درصد پرسپولیسی بدانید. قرارداد او دو ساله است.

وی درباره اینکه چه کسی هزینه رضایتنامه را داد و مبلغ آن چقدر بود گفت: این را دیگر خودشان می دانند اما مبلغی پرداخت کردیم و فسخ قرارداد او را گرفتیم و باید تشکر کنیم از آقای حمیداوی که خیلی کمک کرد نعمتی پرسپولیسی شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)