در روز دیدار هفته پایانی مقابل پیکان که مصادف با پنجمین قهرمانی پیاپی پرسپولیس بود، برای جامعه فوتبال ایران به ویژه خانواده بزرگ پرسپولیس با یک اتفاق تلخ و حادثه ناگوار همراه شد.

همه از خبر سقوط نوجوان عاشقی که در روزهای بسته بودن درهای ورزشگاه، برای دیدن قهرمانی تیم محبوب خود به بالای ساختمان نیمه‌ساخته در اطراف ورزشگاه رفته بود، شوکه شدند. این داغی است که به دل خانواده او و فوتبال ماند.

مهدی رضایی متولد ۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۴ هوادار نوجوانی بود که با قد ۱۸۴ سانتی متری در ۱۶ سالگی با توجه به اعلام مربیانش می‌توانست آینده درخشانی در فوتبال داشته باشد، بر اثر حادثه سقوط از ساختمان، جان به جان آفرین تسلیم کرد. او بازیکن تیم پرسپولیس گوهردشت بود که متاسفانه خیلی زود چشم از این جهان فروبست و خانواده و دوستان خود را سوگوار کرد.

شاید اگر این اتفاق روی نمی‌داد، چنین شانسی را داشت که سال‌ها بعد با پیراهن پرسپولیس موفقیت‌های جذابی را تجربه کند اما اجل مهلتش نداد.

یحیی گل‌محمدی سرمربی سرخپوشان و عباس اسماعیل‌بیگی مسوول کانون هواداران پرسپولیس برای ابراز همدردی دوباره مجموعه پرسپولیس و دیدار با خانواده زنده‌یاد مهدی رضایی، راهی منزل ایشان شدند که این اتفاق با لحظات احساسی همراه بود. حزن و اندوه پدر و مادری که اشک حاضران را سرازیر کرد.

یحیی گل‌محمدی در جریان این حضور، پیراهن پرسپولیس منقش به تصویر مهدی رضایی که قاب شده بود را همراه با سبد گل به خانواده داغدارش اهدا کرد. سرمربی سرخپوشان همچنین پیراهن ورزشی مهدی را که با آن در تمرینات و بازی‌های تیمش حضور پیدا می‌کرد، امضا کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)