مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي پرسپوليس گفت: هرگونه ارتباطم با شريفي را تكذيب مي‌كنم.

 

علي دايي قبل از ترك ايران براي ديدار با الوحده امارات عنوان كرد: متاسفانه از ليگ قهرمانان آسيا حذف شده ايم و در اين شرايط بايد برابر الوحده امارات قرار بگيريم كه شايد همين موضوع كمي از حساسيت بازي بكاهد اما سعي خواهيم كرد با يك بازي خوب در امارات به نتيجه خوب ودلخواه برسيم.

وي افزود: هميشه تيم هاي عربي مقابل تيم هاي ايراني دست به هركاري مي زنند تا به پيروزي برسند. ما هم با توجه به شناختي كه از الوحده داريم به مصاف آنها خواهيم رفت.

دايي در جواب اين سوال كه آيا قصد داريد از بازيكنان ذخيره در اين بازي استفاده كنيد گفت: چند مصدوم داريم كه همراه ما به امارات نمي آيند و ساير بازيكنان را در اختيار داريم. صبر كنيد تا روز بازي متوجه شويد از كدام تركيب استفاده خواهم كرد. ما بايد خودمان را آماده كنيم تا در بازي حساس مقابل سپاهان به ميدان برويم. البته در ليگ برتر هم نااميد نيستيم.

وي در خصوص حضورش بر بالين حجازي تاكيد كرد: حجازي اسطوره فوتبال ايران است و ما مثل اين افراد زياد نداريم. بايد همه قدر اين افراد را بدانيم. همه وظيفه داريم براي سلامتي حجازي دعا كنيم تا انشاالله او با سلامتي به آغوش خانواده خود برگردد. واقعا ديدن حجازي بر روي تخت بيمارستان خيلي سخت است.

دايي درباره شايعاتي كه اين روزها مبني بر رابطه نزديكش با شريفي به گوش مي رسد اظهار داشت: من و شريفي از سال هاي قبل با هم دوست بوديم اما بعد از اينكه راي پرونده من را صادر كرد رابطه ام با او قطع شد. من هرگونه ارتباطم با شريفي كه به صدور احكام ربط داشت را تكذيب مي كنم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)