محسن خلیلی مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس روز گذشته در نشستی با اعضای تیم فوتبال امید این باشگاه، ضمن ابراز رضایت و حمایت از این تیم و مهیا ساختن تمام امکانات برای آمادگی هر چه بیشتر تیم امید، نکات قابل توجهی را به بازیکنان یادآور شد.

به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، مدیر آکادمی پرسپولیس در جریان این نشست که با حضور اسماعیل حلالی سرمربی تیم، بازیکنان و اعضای کادر فنی و سرپرست امید برگزار شد، در خصوص تاکید و اهمیت باشگاه به تیم‌های پایه پرسپولیس و شرایط پیش رو و همچنین آغاز رقابت‌های تیم‌های پایه در فصل جدید صحبت کرد.

محسن خلیلی در جمع اعضای تیم امید گفت: باید بدانیم در چه تیمی بازی می‌کنیم و هدف و ارزش پیراهن پرسپولیس را به خوبی درک کنیم. باشگاه تمام امکانات را در شرایط موجود در اختیار آکادمی قرار داده و ما سعی می‌کنیم بهترین بهره را از این شرایط ببریم و با عملکرد مفید و قابل قبول خودمان و کسب نتایج مطلوب این روند را بهبود بخشیم.

وی در ادامه تصریح کرد: ما فصل بسیار سخت و جذابی را پیش رو داریم و باید برای رسیدن به اهداف بهتر و بالاتر، بیشتر تلاش کنیم و فاصله خودمان را با تیم اصلی کم کنیم تا بتوانیم بازیکنان مستعدی را در اختیار باشگاه و تیم بزرگسالان قرار دهیم.

خلیلی خاطرنشان کرد: مسائل انصباطی، روحی و روانی برای ما بسیار مهم است و تیم امید باید با تمرکز و تلاش مضاعف، الگوی مناسب و خوبی برای دیگر رده‌ها و مخصوصا در رقابت‌های امیدها باشد.

اسماعیل حلالی، سرمربی تیم امید نیز در خصوص شرایط تیم، بازیکنان، بازی‌های فصل جدید و دیگر مسائل صحبت کرد و ابراز امیدواری نمود که تیم امید در فصل پیش رو با عملکرد قابل قبول و کسب نتایج مطلوب، خروجی خوبی داشته باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)