مرجع خبری پرسپولیس : مدافع اهل مالی پرسپولیس می گوید: چون در ایران خانواده ای ندارم هواداران و بازیکنان پرسپولیس را مثل خانواده ام دوست دارم و امیدوارم فصل آینده هم در این تیم بمانم.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ مدافع بلند قامت اهل مالی پیش از سفر پرسپولیس به ابوظبی گفت: در بازی با الاتحاد تمام تلاش خودمان را کردیم اما به خاطر بی دقتی در بازی های قبلی نتوانستیم به مرحله حذفی صعود کنیم. در لیگ و جام حذفی فرصت جبران داریم و تمام تلاشمان را برای خوشحالی هواداران پرسپولیس خواهیم کرد.

 

مدافع پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا در هفته های پایان فصل به ترکیب تیمش رسید، گفت: من از دایی گلایه ای ندارم چون ایشان مسئول فنی تیم هستند و بازیکنی را که به نظرشان آماده تر است به زمین می فرستند. در این چند بازی تمام تلاشم را کردم تا پاسخ اعتماد دایی و کادرفنی را بدهم.

سکوبرت در خصوص آینده اش در پرسپولیس می گوید: من در ایران خانواده ای ندارم که با آنها صبح را به شب برسانم به همین دلیل بازیکنان و هواداران پرسپولیس جای خانواده را برایم گرفتند و به همین دلیل عاشق هواداران پرسپولیس هستم. امیدوارم فصل آینده در پرسپولیس بمانم چون عاشق این تیم و هوادارانش هستم.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)