مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: متاسفانه به خاطر مصدوميتي كه داشتم، نتوانستم پرسپوليس را در سفر به ابوظبي همراهي كنم.

 

سپهر حيدري كاپيتان با اخلاق پرسپولیس در خصوص مصدوميت و وضعيت كنوني اش افزود: طبق هماهنگي هاي انجام شده با كادر فني قرار بود در تهران تمرينات ويژه اي را انجام دهم و از سويي با استراحت كامل هر چه سريعتر به شرايط ايده آل برسم اما متاسفانه اين طور نشد.

 

كاپيتان پرسپوليس تصريح كرد: طي ديروز و امروز تمرينات سبكي را براي تقويت عضلاتم در آكادمي ملي المپيك انجام دادم تا هر چه سريعتر وضعيتم بهبود يابد و بتوانم در شرايطي كنوني به تيم كمك كنم اما با عكسبرداري جديد مجبور شدم تمرينات را قطع كنم.

حيدري افزود: متاسفانه در اين خصوص مشكلي بوجود آمد. امروز  بعدازظهر از دنده هايم عكسبرداري كردم كه در آن، مصدوميت بيشتري نمايان شد.

 

وي ادامه داد: در عكس هاي قبلي تعداد دنده هاي آسيب ديده ام، 3 دنده بود كه پس از سپري كردن چند روز، از طريق عكسبرداري جديد مشخص شد كه 6 دنده ام شكسته و يكي ديگر از دنده ها نيز به شدت آسيب ديده، يعني روي هم، 7 دنده ام با مصدوميت مواجه شده است.

 

حيدري درباره تحمل دردهاي شديد اين مصدوميت نيز گفت: خيلي درد داشتم و دكتر معالجم نيز از اين بابت تعجب كرد كه چطور اين مدت را سپري كرده ام و تشخيص داد؛ بايد 45 روز استراحت مطلق داشته باشم و هيچ حركتي انجام ندهم تا فشاري روي سينه ام نيايد. به همين جهت تمرينات را قطع كردم تا دردهايم تجديد نشود.

 

سپهر در خصوص بازي هاي باقي مانده پرسپوليس و انتظار كادر فني و هواداران براي حضورش در اين ديدارها گفت: خودم هم از اين قضيه ناراحت هستم و خيلي اميدوار بودم به اين بازي ها برسم و براي موفقيت پرسپوليس و شادي هواداران به ميدان بروم اما متاسفانه شرايط برايم فراهم نيست و اين مصدوميت را به حساب قسمت و تقدير مي گذارم.

 

وي در ادامه تاكيد كرد: اما جاي هيچ گونه نگراني نيست چرا كه تيم پرسپوليس در خط دفاع مشكل بازيكن ندارد و ديگر مدافعان اين تيم بسيار آماده و سرحال هستند. سكو برت و مجتبي شيري در هفته هاي اخير عملكرد قابل قبولي داشتند و از سوي ديگر عليرضا نورمحمدي نيز مشكلي براي بازي ندارد و مي تواند تيم را در كليه مسابقات داخلي و خارجي همراهي كند.

 

كاپيتان سرخپوشان در پايان افزود: ممنون هوادارانم كه در اين مدت، نگران من بودند و مديون دعاي خير آنها هستم. اميدوارم در بازگشتم بتوانم جواب محبت هايشان را بدهم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)