براي بازگشت لحظه شماري مي كنم
مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: دوست داشتم تحت هر شرايطي به تيم كمك كنم اما مجبور شدم تحت درمان قرار گيرم.

غلامرضا رضايي مهاجم مصدوم پرسپوليس گفت: در حال حاضر فيزيوتراپي و آب درماني مي كنم و شرايطم روز به روز بهتر مي شود.

وي در خصوص مصدوميتش افزود: مصدوميت من از ناحيه عضله زير شكم است و اين مصدوميت پس از مسابقات جام ملت هاي آسيا به سراغم آمد. ابتدا درد اندكي را احساس مي كردم اما پس از فشار تمرينات و مسابقات، اين درد به حدي زياد شد كه نتوانستم تحمل كنم و به همين خاطر به دستور پزشك معالجم تنها به فيزيوتراپي و استخر مي پردازم.

غلامرضا ادامه داد: هر روز تست مي گيرم تا بتوانم هر چه زودتر در تمرينات گروهي شركت كرده و به تيم بازگردم اما در برخي حركات تستي احساس درد مي كنم و به گفته پزشك معالجم بايد صبور باشم تا اين درد اندك اندك رفع شود.

غلامرضا رضايي در مورد دو ديدار باقي مانده از ليگ تصريح كرد: خيلي دوست دارم در اين شرايط در خدمت تيم باشم اما به نظر مي رسد نتوانم در دو ديدار باقي مانده از مسابقات ليگ، تيم را همراهي كنم ولي نهايت تلاشم را مي كنم تا در جام حذفي به تيم كمك كنم. وي در خصوص سهميه آسيا افزود: كسب سهميه ليگ قهرمانان آسيا دور از دسترس نيست و اگر ما دو بازي برابر سپاهان و پيكان را ببريم، حتما جزو تيم هاي سهميه اي قرار خواهيم گرفت و جواز حضور در آسيا را بدست خواهيم آورد. از سوي ديگر مسابقات جام حذفي را در پيش رو داريم و به قهرماني در آن جام نيز مي انديشيم.

مهاجم ملي پوش پرسپوليس در مورد بازي سرخپوشان برابر الوحده گفت: اميدوارم بچه ها با يك بازي خوب و ديدني نتيجه را به سود خود رقم بزنند و ثابت كنند كه حق ما حذف از اين مرحله نبود. من مطمئنم پرسپوليس دست پر از امارات باز خواهد گشت ولي افسوس كه با بدشانسي، بازي با بنيادكار را از دست داديم و از صعود بازمانديم.

رضايي همچنين در مورد قراردادش با پرسپوليس گفت: من يك فصل ديگر با سرخپوشان پايتخت قرارداد دارم و اميدوارم با رفع مصدوميت، در فصل جديد در خدمت پرسپوليس و هوادارانش باشم و بتوانم با بازي هاي قابل قبول، دوري چند هفته اخير را جبران كنم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)