چهار سال است می گویند سرمربی پرسپولیس می شوم

مرجع خبری پرسپولیس : ماجراي تماس‌هاي تلفني با بازيكنان پرسپوليس و ارسال پيامك براي آنها باعث شد تا بعضي رسانه‌ها با دادن كدهايي اينطور وانمود كنند كه استيلي با بازيكنان پرسپوليس در تماس است. گزينه نيمكت سرخ‌ها براي فصل آينده، هرگونه ارتباط خود با بازيكنان پرسپوليس و طرح مسايلي براي فصل آينده را رد كرد.

مراسم چهلم مسعود هم به بهترين نحو برگزار شد.
شكر خدا همه‌چيز خوب بود. من معتقدم كه دليل خوب برگزار شدن تمام اين مراسم‌ها فقط لطف خدا بوده و اينكه چون مسعود پسر خوبي بود، همه‌چيز آبرومندانه گذشت و هيچ كجاي كار گره نخورد. با تمام اين حرف‌ها جا دارد تا بار ديگر از لطف اصحاب رسانه، ورزشكاران، هنرمندان، مقامات سياسي و لشكري و از همه مهمتر، مردم تشكر كنم.

 

شنيديم كه بالاخره دوستان‌تان شما را از عزا درآورده‌اند!

بله، دايي فرهاد (فرهاد كاظمي)، مجيد ناييني و تعدادي ديگر از دوستان لطف كردند و به منزل ما آمدند. البته من شرمنده آنها شدم، چون آنها قصد داشتند كه روز جمعه اين كار را انجام دهند، ولي چون شهادت حضرت زهرا(س) بود، از آنها عذرخواهي كردم و آنها بار ديگر لطف كردند و روز يكشنبه به سراغ ما آمدند.

اين درست كه شما درگير مسايل مربوط به مسعود بوديد، ولي حتما از اتفاقات فوتبال هم باخبر هستيد.
من عزادار بودم و بيشتر وقتم صرف مسايل مربوط به مراسم مسعود و جريانات خانوادگي شد، ولي با تمام اين حرف‌ها در جريان مسايل فوتبال هم هستم، چون هرچه باشد فوتبال بخشي از زندگي من شده. البته در آن روزهاي اول آنقدر اوضاعم خراب بود كه حتي حوصله خودم را هم نداشتم. از فوتبال و از دنيا زده شده بودم و فقط دوست داشتم از همه دور باشم و اميدوارم اين اتفاق حتي براي دشمن آدم هم نيفتد. غم از دست دادن برادر كمر آدم را مي‌شكند.

بعد از مصاحبه علي دايي، بعضي‌ها كدهايي دادند كه آخرش به شما رسيد، گفتند كه همين شخص با بازيكنان پرسپوليس تماس‌هايي گرفته و حتي پيامك داده است!
خدا پدرشان را بيامرزد! شايد خواسته‌اند كه در اين شرايط سخت به من كمك كنند! چه بگويم؟ به نظر شما اين روح ورزش و معرفتي است كه از آن صحبت مي‌كنيم؟ دلم نمي‌خواهد ناله كنم، دلم نمي‌خواهد بگويم كه كسي را به خدا واگذار مي‌كنم، چون اين چيزها براي من چنين ارزشي ندارد. ولي من در تمام اين مدت به تنها چيزي كه فكر نمي‌كردم، فوتبال بود. حالا هم مشكلي نيست، اگر كسي كوچكترين شكي دارد و ته دلش چنين شائبه‌اي به وجود آمده، خيلي زود از راهش وارد شود.

چه راهي؟
اگر چنين اتفاقي افتاده، بهتر است كه مسوولان باشگاه پرسپوليس، مربيان اين تيم و حتي بازيكنان خيلي‌زود همه‌چيز را روبه‌رو كنند. بايد همه‌چيز را نشان داد تا مردم بدانند كه در فوتبال چه مي‌گذرد. اگر اين موضوع فقط در حد يك شايعه و يك حرف نيست، خواهش مي‌كنم كه آقايان بيايند و به صورت شفاف از طريق روزنامه‌ها همه‌چيز را بگويند. من به خودم مطمئن هستم و آنهايي كه حميد استيلي را مي‌شناسند، مي‌دانند كه من چطور زندگي مي‌كنم.

شايد اتفاق از طريق نزديكان و يا دوستان شما هم افتاده؟
نه تنها در مورد خودم، بلكه حتي اگر اين اتفاق از سوي نزديكان من هم افتاده، همين راه را پيشنهاد مي‌كنم و اميدوارم كه با شفاف‌سازي همه‌چيز مشخص شود. من بابت اين بي‌مرامي‌ها متاسفم و واقعا نمي‌دانم چه بگويم. اين را مطمئن باشيد كه حتي اگر ماجراي مسعود هم اتفاق نيفتاده بود، من تا قبل از روشن شدن خيلي چيزها حتي با بازيكنان صحبت هم نمي‌كردم. آنهايي كه اين حرف‌ها را مي‌زنند، بروند از بازيكنان پرسپوليس، استيل‌آذين، شاهين‌بوشهر و هر كسي كه مرا مي‌شناسد، سوال كنند و ببينند كه حميد استيلي چطور زندگي و رفاقت مي‌كند و چه رفتارهايي دارد. خيال آقايان راحت، من از اين كارها بلد نيستم و روزي كه اين اتفاق‌ها بيفتد، مرگ فوتبال و زندگي من است.

ارتباط و دوستي شما با حبيب كاشاني باعث شده تا خيلي‌ها گمان كنند كه شما از حالا صحبت‌هايي در مورد پرسپوليس فصل بعد با ايشان داشته‌ايد.
خواهش مي‌كنم در مورد اين چيزها صحبت نكنيد، پرسپوليس مربي بزرگي دارد و الان هم درگير بازي‌هايش است. پرسپوليس تيم مردم است و بايد يك بازي حساس هم را در جام حذفي مقابل سپاهان انجام دهد. به نظر من كساني كه چنين بحث‌هايي را پيش مي‌كشند، مي‌خواهند تمركز پرسپوليس را به هم بريزند و بدون شك دايي با تجربه‌هايي كه دارد به‌خوبي با اين مسايل مي‌جنگد و ان‌شاء‌ا… دل مردم را شاد مي‌كند. حبيب كاشاني دوست من است و سالهاست كه او را مي‌شناسم ولي بازهم براي اينكه خيالتان راحت شود، مي‌گويم كه هيچ صحبتي بين ما نبوده است.

اما با توجه به وضعيت پرسپوليس و بازي‌هاي خوبي كه شاهين و استيل‌آذين انجام داده‌اند، گفته مي‌شود كه شما گزينه اول باشگاه هستيد و كاشاني هم نظر مساعدي در مورد شما دارد.
بگذاريد رك و راست حرف بزنم و تعارف را كنار بگذارم. احترام حاج حبيب سرجايش. او يك مدير لايق است و فكر مي‌كنم شما هم چنين نظري داشته باشيد ولي آيا به دور از تمام اين صحبت‌ها، حاج حبيب توي اين چهارسالي كه در پرسپوليس است، چنين قدمي براي من برداشته است؟ من همان كسي هستم كه قطبي را به ايران آوردم تا به من كمك كند ولي چون حاج حبيب از من خواست افشين سرمربي باشد، در يك لحظه به خاطر پرسپوليس چشم روي هم گذاشتم و گفتم چشم. الان چهارسال است كه حاج حبيب مديرباشگاه پرسپوليس است و سالي چهار بار مي‌گويند استيلي به خاطر دوستي با كاشاني سرمربي مي‌شود… لطف كنيد به من بگوييد اين پيش‌بيني‌هاي شما كي اتفاق مي‌افتد!

مثل اينكه خيلي دوست داريد سرمربي پرسپوليس شويد.
مي‌توانيد به من بگوييد چه كسي اين نيمكت و اين افتخار را دوست ندارد؟ همه آنهايي كه يك روزي براي يك دقيقه براي پرسپوليس توپ زده‌اند دوست دارند كه بازهم حضور در پرسپوليس را تجربه كنند. چون پرسپوليس يك افتخار است. يك اعتبار بزرگ كه هر روزش را با مردم مي‌گذراني و هر روز به عشق آنها وارد زمين مي‌شوي. بله… پرسپوليس افتخار و آرزوي من و بقيه كساني است كه براي تيم بازي كرده‌اند و عرق ريخته‌اند ولي بازهم مي‌گويم كه اين نيمكت در حال حاضر مال دايي است و همه آنهايي كه ادعاي تعصب و پرسپوليسي بودنشان مي‌شود بايد از دايي و تيمش حمايت كنند. اينجاست كه مشخص مي‌شود چه كساني به خودشان فكر مي‌كنند و چه كساني به پرسپوليس.

در مراسم چهلم مسعود هم با كاشاني صحبت نكرديد.
از آنجايي كه حاج‌حبيب خيلي درگير بود، وقتي به مراسم ما رسيد كه من رفته بودم. كاشاني به خاطر دوستي با من و مسعود به بهشت زهرا (س) آمد و جا دارد كه از او تشكر كنم. چون دوستي ما هيچ ربطي به فوتبال ندارد و من از جايي او را مي‌شناختم كه نه پرسپوليس توي كار بود و نه فوتبالي. باور كنيد به خاطر همين حرف و حديث‌ها اتفاقات جديدي توي زندگي و روابط اجتماعي ما افتاده. من و حاج حبيب خيلي معذب‌تر از قبل با هم رفتار مي‌كنيم. حتي بعضي وقت‌ها كه مي‌خواهم حال حاجي را بپرسم، مي‌ترسم به او زنگ بزنم! مي‌ترسم حرف و حديث درست شود. در تمام اين مدت فقط براي كار يكي از دوستان عزيزم كه از همكاران و دوستان شما هم هست با حاجي صحبت كردم… همين

حميد استيلي براي فصل يازدهم ليگ چه نقشه‌هايي دارد؟‌شنيديم كه چند پيشنهاد خوب داريد.
بدون شك تلاش مي‌كنم تا با قدرت بيشتري وارد ليگ يازدهم شوم. برنامه‌هاي بهتري دارم و حالا با تجربه بيشتر در هر زمينه‌اي تلاش مي‌كنم. از يارگيري گرفته تا انتخاب دستيارها و مسايل ديگر سنجيده‌تر رفتار مي‌كنم. من خودم را مي‌شناسم و مي‌دانم كه توانايي‌هايم تا چه حد است و چقدر بهتر و پرقدرت‌تر از اين مي‌توانم ظاهر شوم.

راستي از ناصر حجازي خبر داريد؟‌
در مورد ناصرخان، صلابتش، صداقتش و خوش‌تيپي‌اش هرچه بگويم كم گفته‌ام و تكرار مكررات است. فقط همين را بگويم كه از ته دل آرزو مي‌كنم كه ناصرخان دوباره با سلامتي كامل به فوتبال برگردد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)