پرسپولیس نیوز: سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: تا روز بازی با الهلال باید به آرامش توجه کنیم و به حاشیه ها توجه نکنیم.

سید مجید صدری در لایو اینستاگرام گفت: ممکن است بازیکنان از مسائلی ناراحت باشند ولی غیرت و مردانگی دارند و پای قولی که به هواداراند دادند ایستاده اند.

شرایط سخت است. یک ماه و نیم است حساب ما بسته شده. امروز جلسه بسیار خوبی با سازمان مالیاتی داشتیم و نتایجی داشت تا یک بار بعد از چندین سال مشکل مالیاتی باشگاه را حل کنیم. امروز جلسه داشتیم و با قول هایی که از ما گرفتند قرار شد تا طی شنبه و یکشنبه هفته آینده حساب باشگاه باز شود.

صدری درباره تعطیلی تمرین گفت: حق همه بازیکنان است مطالبات آنها به وقت پرداخت شود و قرار است طی صحبتی که با آقای گل محمدی داشتیم از فصل آینده ماهانه قراردادها را پرداخت کنیم تا هم فشار به باشگاه نیاید و هم قراردادها را به مرور تسویه کنیم تا تلنبار نشود. تمرین تا جایی که من خبر دارم مدت زیادی از آن انجام شده است. به خاطر مشکلی که در سیستم بانکی بود من شخصا به بانک رفتم و طبق قولی که برای پرداخت به بچه ها دادیم بخشی از قراردادها را واریز کردیم و الان چیزی که از سال قبل به بچه ها باید میدادیم آپشن و پاداش هاست که هفته آینده حل می شود و انشاءالله آخر مهر ماه به ماه پرداخت قراردادهای تیم را انجام می دهیم. از تاریخ ۲۵ هر ماه تا آخر هر ماه تلاش می کنیم حقوق کارمندان باشگاه و اعضای تیم و آکادمی را بدهیم تا دیگر این طور مشکل ایجاد نشود.

وی ادامه داد: نیم فصل بدهی بودیمیر را داشتیم که کمرشکن بود و ۵۰۷ هزار یورو دادیم و حتی او از ۳۲ هزار یورو جریمه هم گذشت نکرد و همه پول را گرفت.

صدری درباره پرونده کالدرون گفت: ما درباره کالدرون از شما بیشتر نگرانیم و انشاالله با کمک فدراسیون و وزارت ورزش این مشکل مانند بودیمیر حل خواهد شد. به هواداران قول می دهیم این مشکل را حل کنیم و بدون مشکل از این مرحله عبور کنیم. کار خیلی است ولی میتوانیم حلش کنیم. ما باید مسئله کالدرون را جدی بگیریم. بعضی ها می گویند با نامه کار درست نمی شود ولی فکر می کنیم باید از هر راهی کار را دنبال کنیم. ما مستنداتی که برای ای اف سی، فیفا و فدراسیون فوتبال فرستادیوم کامل است. ما قبل از اینکه مهلت بدهی کالدرون تمام شود اعلام کردیم پول ما در ای اف سی مسدود شده است. ۴۰ نامه دادیم و گفتیم پول را مستقیم به کالدرون بدهید یا به فیفا بدهید تا خود فیفا پرداخت کند. پنجره ما بسته است اما قبل از بسته شدن پنجره اکثر بازیکنان مد نظر آقای گل محمدی را توانستیم جذب کنیم.

در بحث حرفه ای سازی مدارک خود را تابستان ارائه کردیم و با درایت مسئولان فدراسیون داریم پیگیری میکنیم. نمی گویم نگران نیستیم ولی شبانه روزی تلاش می کنیم مشکلی برای باشگاه پیش نیاید و از سهیل مهدی، عزیزی خادم و کامرانی فر و حتی عزیزی خادم خواستیم هر کمکی می توانند بکنند این بحث کالدرون جمع شود و اخبار خوشش را به هواداران بدهیم. ما فقط تا ۲۴ مهر باید آرامش به تیم بدهیم.

صدری درباره شایعه حضور های وب در مزایده کارگزار پرسپولیس گفت: هر اسپانسری که بصورت قانونی و درست بتواند برای کارگزاری در مزایده ما شرکت کند، هیچ مشکلی با آن نداریم. برای ما مهم این است که با رقم خوب قرارداد ببندیم و برای همین امروز در سایت ثبت نام کردیم و کد مزایده گرفتیم. با انجام مزایده و دریافت بخشی از قرارداد بخشی از مشکلات مالی تیم حل می شود.

صدری درباره جدایی شکوری از باشگاه گفت: شکوری دوست خوب من است و ارادت ویژه به او دارم. او برای سربازی یک ماه رفت و برگشت و شاید سوتفاهم شده و فکر میکرد باشگاه باید با او تماس بگیرد و ما فکر می کردیم خودش وقتی سربازی تمام شد برمیگردد. ایشان وقتی سمیعی رفت خودش چند بار به من گفت می خواهم کارم را خاتمه دهد و فکر کردیم شوخی می کند ولی همیشه از نظرات ایشان استفاده کردیم و می کنیم و هم آقای سمیعی و شکوری ما در خدمتشان هستیم ما را راهنمایی کنند و از نظرات مشورتی شان استفاده کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)