مجید صدری به همراه علی عطایی امروز در محل تمرین سرخپوشان حضور یافتند و با اعضای تیم، دیدار و گفتگو کردند.

به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، در جریان این دیدار که پیش از تمرین امروز قرمزپوشان، صورت گرفت، رئیس هیات مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس ضمن صحبت و خوش و بش با بازیکنان و اعضای تیم، در خصوص تاخیر در پرداخت مطالبات و درک شرایط موجود باشگاه، از آنها تشکر کرد و گفت: انشاا… در آینده‌ای نزدیک بخش دیگری از مطالبات، پرداخت خواهد شد.

سید مجید صدری در جمع صمیمی سرخپوشان تصریح کرد: باید از درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان و اعضای تیم تقدیر کنم که مثل همیشه مشکلات باشگاه را خوب درک می‌کنید و با صبوری به کار خود ادامه می‌دهید.

سرپرست باشگاه خاطرنشان کرد: همانطور که در جریان مشکلات باشگاه هستید، در شرایط کنونی، باشگاه هیچ درآمدی ندارد و اینکه کارگزاری هم وجود ندارد. ما باید تلاش کنیم با این شرایط کار را جلو ببریم و اجازه ندهیم مشکلات بر ما غلبه کند. ما باید با قدرت تمام و تمرکز بالا تمرینات و بازی‌های پیش رو را در نظر بگیریم و برای خوشحالی هواداران و سربلندی پرسپولیس تلاش کنیم تا انشاا… در بازی با الهلال که در عربستان انجام می‌شود، با یک شاهکار دیگر و نتیجه‌ای مطلوب به مرحله بعدی صعود کنیم.

رئیس هیأت مدیره باشگاه همچنین پس از این دیدار، در جلسه‌ای کوتاه با یحیی گل‌محمدی سرمربی و افشین پیروانی مدیر تیم شرکت کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)