مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: بی انگیزگی بازیکنان در جام باشگاه های آسیا باعث شد خوب بازی نکنیم و بازی را ببازیم. سال هاي قبل پرسپوليس حداقل 7 ، 8 بازيكن ملي پوش داشت اما در اين فصل ما تنها دو بازيكن ملي پوش داريم كه تنها يكي و آن هم با مصدوميت بازی کرد.

 

به گزارش مرجع خبری از سایت باشگاه پرسپولیس، علی دایی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی در برابر الوحده امارات، درباره شکست در برابر این تیم گفت: در اين بازي دو تيم موقعيت‌هايي داشتند، اما متأسفانه دو توپي كه بازيكنان اماراتي روي دروازه ما آوردند به گل تبديل شد و موقعيت‌هاي ما نيز با بدشناسي از بين رفت. در نيمه اول مي‌توانستيم از موقعيت‌هايمان بهتر استفاده كنيم تا چنين باختي پيش نيايد در عوض، الوحده‌ای ها از همان دو موقعیت‌شان استفاده کردند و بازی را بردند.

 

خبرنگاری خطاب به دایی گفت به نظر می رسید بازیکنان پرسپولیس بی انگیزه بازی می کردند و خودشان را برای جام حذفی نگه داشته بودند که سرمربی پرسپولیس صحبت های او را تایید کرد و افزود: نظر شما را قبول دارم. برخلاف چیزی که می خواستیم بازیکنان من بی انگیزه بازی کردند و نسبت به بازی‌های قبلی مان خیلی بدتر بودیم. همین بی انگیزگی هم باعث باختمان شد.

 

دايي در پاسخ به سوال خبرنگاری عرب، در خصوص اينكه شما در اين بازي روي آفسايدگيري تمركز كرده بوديد و آیا ناکامی در این برنامه، عامل باختتان نبود، تصریح کرد: به هيچ وجه هدف ما در اين بازي اين نبود.ما براي آفسايدگيري بازي نمي‌كرديم؛ اما در نيمه اول كمك داور اين ديدار ضعيف ظاهر شد و چندين‌بار آفسايدها را اشتباه اعلام كرد. اگر فيلم بازي را ببنيد متوجه مي‌شويد وي چند بار اشتباه كرده است. نمي‌خواستم دراين باره حرفي بزنم اما سؤال پرسيديد و مجبور بودم پاسخ بدهم.

 

خبرنگار ديگري پرسيد؛ ادامه بازي هاي شما در ليگ و ايران با چه هدفي دنبال مي شود كه دايي گفت: با بازگشت به ايران ما ابتدا به دو بازي باقي مانده در ليگ برتر و امكان كسب سهميه آسيا از اين طريق فكر مي كنيم.مي‌دانستيم صعود نمي‌كنيم به همين خاطر انگيزه بازيكنان ما پايين بود. راه بعدي تنها ليگ ايران و جام حذفي است و نتايج خوبي كه بايد در آنها بگيريم. اميدوارم جام حذفي را بگيريم و با اينكه كار سخت است، اين امر مهمترين چيزي است كه بايد با تمام تلاشي كه مي‌كنيم محقق شود.

 

خبرنگار عرب دیگری در مورد اينكه پرسپوليس نسبت به دو سال پيش چهره ضعيف تري داشت، نظر دايي را جويا شد كه سرمربي پرسپوليس تصريح كرد: سال هاي قبل پرسپوليس حداقل 7 ، 8 بازيكن ملي پوش داشت اما در اين فصل و در اين دوره، ما تنها دو بازيكن ملي پوش داريم كه از ميان اين دو نفر هم تنها يكي و آن هم با مصدوميت بازی کرد.

 

خبرنگار ايراني پرسيد؛ كادر فني سپاهان از نزديك عملكرد تيم شما را نظاره مي كردند، و به نظر می رسد شما را برای جام حذفی آنالیز کردند كه دايي گفت: اين حق طبيعي كادر فني تيم فوتبال سپاهان است كه بازي هاي ما را تماشا كنند اما ما پيش از جام حذفي يك بازي در ليگ برتر در برابر سپاهان داريم و بايد در اين خصوص برنامه داشته باشیم نه درباره بازی با این تیم در جام حذفی.

 

وي افزود: به هر حال موجودي ما همين نفرات هستند كه در اختيار داريم و نمي توانيم كس ديگري را به جمع خودمان اضافه كنيم. بنابر اين بايد با همين نفرات به راهمان ادامه دهيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)