در پايان فصل تمام مسائل را مي‌گويم
مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: مصدومان زيادي داريم اما با هدف گرفتن امتياز به ديدار شاگردان قلعه‌نويي مي‌رويم.

 

علي دايي در خصوص بازي حساس مقابل سپاهان اظهار داشت: قطعاً بازي سخت و دشواري را پيش‌رو داريم. سپاهان تيم بسيار بزرگ و خوبي است. آنها از كادر فني و مديريت بسيار خوبي سود مي‌برند كه همين مورد باعث شده موفق شوند البته بازيكنان بسيار خوب و مستعدي نيز دارند.

وي افزود:‌ اين بازي براي ما حساسيت خاص خودش را دارد. ما تمام سعي و تلاش خودمان را مي‌كنيم تا دست پر از اصفهان به تهران بازگرديم و اين امر بايد با تلاش و كوشش بيشتر بازيكنان به دست آيد. پس از شكست تلخ مقابل الوحده با همين اميد تمرين كرديم كه نتيجه خوبي مقابل سپاهان بگيريم.

 

دايي ادامه داد: متأسفانه در اين مدت مصدوم‌هاي زيادي داشتيم و براي بازي مقابل سپاهان نيز اين مشكل را داريم. به همين دليل دست ما در كادر فني كمي بسته است اما خوشبختانه نورمحمدي بخشيده شده است و مي‌توانيم از او در بازي مقابل سپاهان استفاده كنيم و با اين حال با هدف گرفتن امتياز به ديدار شاگردن قلعه‌نويي مي‌رويم.

 

وي در جواب سؤالي كه براي ديدار حساس مقابل سپاهان در جام حذفي چه برنامه‌اي داريد، گفت: ما شناخت كافي از سپاهان داريم. همه تيم‌ها سپاهان را به خوبي مي‌شناسند. آنها بازي‌هاي متعددي را در ليگ ايران و حتي ليگ قهرمانان آسيا داشته‌اند. فقط به فكر بازي در ليگ برتر مقابل سپاهان هستيم تا سربلند از اين ديدار بيرون بياييم سپس به جام حذفي فكر خواهيم كرد.

 

علي دايي در پاسخ به اين سوال كه عملكرد پرسپوليس را در اين فصل چگونه ارزيابي مي‌كند، گفت: بگذاريد فصل تمام شود، آن وقت درباره همه مسائل صحبت خواهم كرد. فعلا ترجيح مي‌دهم، چيزي درباره اين موضوع نگويم. صبر كنيد تا بازي ها تمام شود، آن وقت درباره كل مسائلي كه در اين فصل براي پرسپوليس اتفاق افتاد، صحبت خواهم كرد. . زياد عجله نكنيد چون اكنون براي من نتيجه گرفتن پرسپوليس مهمتر از هر چيزي است

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)