کمال کامیابی‌نیا از لحاظ آمادگی جسمانی در شرایط مسابقه نیست و یحیی گل محمدی نمی‌تواند ریسک کرده و او را در ترکیب اصلی قرار دهد.

کمال کامیابی نیا هافبک با تجربه پرسپولیس در دیدار دوستانه با نیروی زمینی تست شد اما هنوز خیلی کار دارد و آماده بازی رسمی نیست.

این در حالیست که خیلی‌ها تصور می‌کنند در شرایط موجود شاید از کمال کامیابی نیا در خط میانی تیم استفاده شود.

کمال کامیابی نیا اما حدود ۵ ماهی می‌شود که به دلیل مصدومیت از ناحیه مُچ پا نتوانسته در مسابقات رسمی بازی کند و در شرایط مسابقه نیست. از آن گذشته او فصل بدنسازی تابستانی را به دلیل حضور در کشور امارات و رسیدگی به مصدومیت کهنه خودش از دست داد و نتوانست در تمرینات گروهی پیش فصل پرسپولیس حضور کاملی داشته باشد. بدین ترتیب کامیابی‌نیا از لحاظ آمادگی جسمانی نیز در شرایط مسابقه نیست و یحیی گل محمدی نمی‌تواند ریسک کرده و او را در ترکیب اصلی قرار دهد.

شاید به جرأت بتوان گفت جدایی احمد نوراللهی بیشترین لطمه را به پیکر تیم پرسپولیس زد. بخش بزرگی از استحکام تیمی و کیفیت گروهی پرسپولیس طی دو سال اخیر، علی رغم نمایش خوب سایر بازیکنان، به کیفیت احمد نوراللهی مرتبط بوده و او در فصل گذشته با گل‌هایش نقش ویژه و خاصی در موفقیت‌های تیم داشت و ستاره پرسپولیس لقب گرفت. به هر حال او به دلیل پیشنهاد سنگین اماراتی‌ها از این تیم جدا شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)