پرسپولیس نیوز: باشگاه استقلال تاجیکستان با انتشار بیانیه ای انتقال منوچهر صفروف و وحدت هانانوف تا سال ۲۰۲۴ را اعلام کردند.

قرارداد این دو بازیکن با پرسپولیس سه ساله خواهد بود و آنها تا تابستان ۲۰۲۴ در جمع سرخپوشان حضور خواهند داشت. این در حالی است که باشگاه استقلال تاجیکستان باتوجه به زمان کم تا پایان قرارداد این دو بازیکن، رقم رضایت نامه دریافت نکرده است.

وحدت هانانوف ۲۱ ساله توانایی بازی در پست دفاع مرکزی را دارد و در سیستم دفاع سه نفره استقلال تاجیکستان به عنوان ضلع راست خط دفاعی بازی می‌کرد. منوچهر صفروف نیز در قامت وینگ بک راست بازی می‌کرد و پست تخصصی او دفاع کناری است.

هر دو بازیکن باتوجه به وضعیت سنی در فهرست زیر ۲۳ سال پرسپولیس قرار خواهند گرفت.

متن اطلاعیه باشگاه استقلال به این شرح است:

استقلال و پرسپولیس بر سر انتقال دو بازیکن به توافق رسیدند. تیم های استقلال و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ بر سر انتقال دو فوتبالیست تاجیک به توافق رسیدند.

طرفین بر سر انتقال دو مدافع قهرمان چندگانه تاجیکستان به توافق رسیدند. وحدت هانانوف و منوچهر صفروف بازیکنان جوان به باشگاه ایرانی خواهند رفت. بر اساس توافق صورت گرفته، صبح فردا هر دو فوتبالیست به صورت ترانزیت از استانبول راهی تهران می شوند و پس از گذراندن معاینات پزشکی، قراردادهایی را امضا می کنند که تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۴ محاسبه می شود. مدیریت باشگاه فوتبال استقلال از وهدت هانانوف و منوچهر صفروف بابت زمانی که در اختیار باشگاه گذاشته اند صمیمانه تشکر کرده و برای آنها آرزوی موفقیت و موفقیت در باشگاه جدید دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)