مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم پرسپوليس گفت: ما انگيزه داريم و بي انگيزگي سپاهاني‌ها در ديدار با پرسپوليس به خودشان مربوط است.

 

وحيد هاشميان گفت: مصدوميت جزئي دارم، اما روز گذشته تا جايي كه در توانم بود تمريناتم را انجام دادم و اميدوارم به بازي سپاهان برسم و اذيت نشوم.

 

وي با اعلام اينكه اگر مي‌گوييد سپاهان قهرمان شده ، پس ديدارش با پرسپوليس چه حساسيتي مي‌تواند داشته باشد، افزود: براي ما فرقي نمي‌كند، آنها با چه انگيزه‌اي مقابل پرسپوليس به ميدان مي‌‌‌آيند. ما مي‌خواهيم براي كسب سهميه آسيا بهترين بازي‌مان را انجام دهيم. ما انگيزه داريم و بي انگيزگي سپاهاني‌ها نيز به خودشان مربوط است.

 

هاشميان در مورد عملكردش تأكيد كرد: ابتداي فصل با مصدوميتي كه به سراغم آمد از آمادگي دور شدم اما در ادامه به روزهاي اوج رسيدم. اگر هم ديديد در مقطعي بد بازي كردم به اين دليل بود كه پرسپوليس هم در آن مقطع بازي‌هاي خوبي انجام نمي‌داد و من هم نتوانستم آن‌طور كه مي‌خواهم بازي كنم، اما در مجموع وضعيت بازيكن با تيم مرتبط است.
وي در مورد اينكه چه نمره‌اي به خودش مي‌دهد، گفت: اين سؤال كارشناسي شده نيست چراكه در فوتبال هر مسابقه شرايط خاص خودش را دارد و من نمي‌توانم براي عملكردم در پرسپوليس براي خود نمره اي بدهم.

مهاجم پرسپوليس در مورد فصل آينده گفت: فعلا به فكر بازي‌هاي آينده پرسپوليس هستم و پس از پايان فصل زمان داريم تا در اين مورد تصميم‌گيري كنم، اما در اين زمينه نبايد عجله كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)