مرجع خبری پرسپولیس : منصور ابراهيم‌زاده، سرمربي ذوب‌آهن شايعه مذاكره‌اي با پرسپوليسي‌ها براي فصل آينده را تكذيب مي‌كند و مدعي است هيچ پيشنهادي از سوي اين باشگاه مطرح نشده است.

 

ابراهيم‌زاده که این فصل شکست های سنگینی از تیم دایی متحمل شده ادعا مي‌كند هيچ پيشنهادي براي فصل آينده ندارد و فقط به ذوب‌آهن فكر مي‌كند.


کارلوس کرش کار تیمي‌ ذوب‌آهن را پسندده است؛ انتظار چنن توجهی را از سرمربی تیم ملی داشتد؟


ابتدا لازم است از کرش تشکر کنم که به من و تیمم لطف دارد و همین طور از تمام دوستان که کار تیمي‌ مرا پسندیدند و مفید قلمداد کردند قدردانی کنم. این حرف‌ها به من و تیمم دلگرمي ‌می دهد و سبب افزایش انگیزه من و تیم ذوب آهن می‌شود. به هر حال از شنیدن این صحبت‌‌ها خوشحال می‌شوم. من انتظاری از کسی ندارم ولی اینکه سرمربی پرتغالی از روش تیم ما تعریف می‌کند سبب می‌شود که ما با ‌‌هارمونی بشتری برابر حریفان ظاهر شویم و برای شکست حریفان به میدان برویم.


به موفقیت تم ذوب‌آهن در مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا امیدوار هستید؟


بازی‌‌های تک حذفی خیلی سخت است و یک مربی در چنین شرایطی با یک تفکر متفاوت و موقعیت غیر قابل پیش‌یبن روبه‌رو است. شما در چنین وضعی نمي‌توانید ریسک کنید. تیمي‌ در این بازی‌ها موفق می‌شود که از تک موقعیت‌‌های خود بهتر استفاده کند. اگر ما به صعود فکر مي‌کنیم باید از فرصت‌‌هایمان به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم.


گفته مي‌شود که ابراهیم‌زاده از پرسپولیس پشنهاد دارد، اين قضيه را تاييد مي‌كنيد؟


من هیچ پشنهادی از سوی پرسپولیسی‌‌ها طی روزهای گذشته دریافت نکرده‌ام و اینها همه شایعاتی بیش نیست. در حال حاضر من مربی ذوب آهن هستم و با قدرت به کارم ادامه خواهم داد.

 

هفته‌‌های پایانی لیگ برتر همیشه با ارائه پشنهادات باشگاه‌ها به مربیان مصادف مي‌شود. با هیچ پشنهادی روبه‌رو نشده‌ايد؟
لطفا از قول من بنویسید که من هیچ پشنهادی برای فصل آینده ندارم و تنها به تیم ذوب‌آهن فکر مي‌کنم. البته با نزدیک شدن به روزهای پایانی لیگ برتر این حرفها زیاد شنیده مي‌شود و من هم از این قاعده مستثني نیستم.

 

پشنهاد یک تیم اماراتی به شما برای همکاری در فصل آینده هم صحت ندارد؟
هر احتمالی در کار مربیگری وجود دارد. امروز من مربی تیم ذوب آهن هستم و از فردا خبر ندارم. هر احتمالی در دنیای فوتبال حرفه‌ای وجود دارد. در حال حاضر تنها دغدغه من ذوب آهن است و اصلا نمي‌دانم که فصل آینده در ذوب آهن هستم یا در تیم دیگری مشغول به کار شوم. در مورد سوال‌تان هم فقط مي‌توانم این پاسخ را بدهم که هر احتمالی برای فصل آینده وجود دارد.

 

تیم ذوب آهن در هفته‌‌های پایانی لیگ برتر همیشه دچار مشکل مي‌شود و امتیاز از دست مي‌دهد، علت را در چه موضوعی مي‌دانید؟
باشگاه ذوب آهن مي‌بایست تیم خود را پیش از آغاز لیگ به نحوی ببندد که در هفته‌‌های پایانی لیگ دچار چالش نشود. ما باید آنقدر تیمي ‌مقتدر داشته باشیم که در روزهای پایانی لیگ گرفتار فاصله نیمکت و تیم داخل زمین‌مان نشویم. اگر قهرمانی مي‌خواهیم باید همه احتمالات را پش‌بینی کنیم.

 

به عنوان سوال آخر، بالاخره فصل آینده در ذوب آهن مي‌مانید یا اینکه با وضع موجود به همکار‌یتان ادامه نمي‌دهید؟
اجازه بدهید به سوال‌تان در آینده پاسخ بدهم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)