مرجع خبری پرسپولیس : محمودخان قسم خورد که هرگز چنین چیزی را نشنیده اما معاون باشگاه اصرار داشت که خبر را به خوردبین داده در حالی که خود من بودم و می‌توانستند دیروز به من خبر بدهند.

 

محرومیت رضا نورمحمدی مدافع پرسپولیس از بازی مقابل سپاهان، علی دایی را به شدت عصبانی کرده و کار را به جایی رساند که سرمربی پرسپولیس در پایان تمرین به شدت از مدیران پرسپولیس انتقاد کرد. این در حالی بود که تصور اولیه همه انتقاد علی دایی از مسوولان کمیته انضباطی بود.

 

علی دایی در میان گلایه های خود گفت: امروز همه دستیارانم قبل از تمرین شاهد مکالمه من با آقای رسایی بودند. ایشان قبل از تمرین خبر محرومیت نورمحمدی را به من دادند و وقتی من سوال کردم که چرا این قدر دیر خبر را به من می‌دهید، جواب دادند دیروز با محمود خوردبین در این زمینه هماهنگ کرده بودیم. سپس من به خوردبین زنگ زدم و او گفت؛ اصلا در جریان نبوده…

 

دایی با ذکر این نکته که خوردبین امروز گرفتار کاری بوده و به سر تمرین نیامده، ادامه داد: محمودخان قسم خورد که هرگز چنین چیزی را نشنیده اما معاون باشگاه اصرار داشت که خبر را به خوردبین داده در حالی که خود من بودم و می‌توانستند دیروز به من خبر بدهند تا تمرین ما طبق نفراتی که برای بازی با سپاهان داریم، انجام بشود.

دایی در قسمت دیگری از حرف‌هایش گفت من امروز با تمام وجود احساس کردم عده‌ای در باشگاه هستند که دوست ندارند من موفق بشوم و تیم نتیجه بگیرد. البته امیدوارم این احساس من غلط باشد.

 

انتشار اخباری از این دست نشان می دهد که رویارویی دایی و  کاشانی دیگر کاملا علنی شده و مشخص است که این دو به نقطه مشترکی نخواهند رسید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)