مرجع خبری پرسپولیس : رئیس سازمان لیگ فوتبال گفت :  در صورت قهرماني سپاهان در بازي فردا مقابل پرسپوليس جشن قهرماني و اهداي كاپ در بازي آخر در بازي هفته 34 و در مقابل سايپا انجام خواهد شد.

 

عزيز محمدي درباره یکی از معدود تصمیم های درست سال های اخیرش مبنی بر عدم برگزاري جشن قهرماني گفت: به هر جهت هنوز دو هفته باقي مانده و شايد اتفاقات غيرقابل پيش بيني در هفته هاي باقي مانده بيفتد. ضمن اينكه اگر ما اعلام كنيم فردا جشن قهرماني سپاهان است و اين تيم فردا در اصقهان باخت، آن وقت متهم مي شديم كه مي خواسته ايم سپاهان قهرمان شود و به همين خاطر يك هفته زودتر جشن قهرماني گرفته ايم.

 

محمدي درباره كاپ قهرماني و اهداي جوايز و مدال ها گفت: اين سنت را شكستيم كه هر ساله تيم قهرمان جام را به قهرمان سال بعد بدهد.

 

هر سال كاپ جديدي طراحي مي كنيم و به تيم قهرمان مي دهيم. امسال هم كاپ جديدي طراحي شده كه به همراه مدال ها به وقتش رونمايي خواهد شد. هم كاپ و هم مدال با سال گذشته فرق دارد.

 

وي درباره ديدار استقلال و النصر گفت: حذف استقلال هم مثل حذف پرسپوليس دردناك بود.حيف شد استقلالي كه چندین هزار نفر را به ورزشگاه كشاند حذف شود.البته اين بازي حساس بود كه با توجه به آخرين پيگيري ها گزارش ناظر درباره اتفاقات بازي استقلال و النصر تا جايي كه من اطلاع دارم مثبت بوده و فعلا منتظر هستيم ريز دقيق گزارش به دستمان برسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)