متأسفانه ايشان به مسائل حقوقي آشنايي ندارد
مرجع خبری پرسپولیس : مدير حقوقي باشگاه پرسپوليس در واكنش به اظهارات رئيس پيشين كميته انضباطي گفت: از شواهد پيداست كه آقاي شريفي مي‌خواهد با اين حرف‌ها رودرروي كاشاني قرار گيرد.

 

مصطفي شكري درباره صحبت‌هاي امروز مجتبي شريفي رئيس سابق كميته انضباطي فدراسيون فوتبال عنوان كرد: دوست نداشتم دوباره در اين باره حرفي بزنم اما ما از اول راه با آقاي شريفي مشكل داشتيم. متأسفانه ايشان به مسائل حقوقي آشنايي لازم را ندارد چون تحصيلات لازم را ندارد. آقاي شريفي در رشته فلسفه و كلام انساني درس خوانده و انتظار نداريم كه ايشان به همه چيز مشرف باشد.

 

وي افزود: با اين توضيح نبايد درباره از اظهارات تعجب كرد اما آقاي شريفي بداند من به عنوان وكيل كاشاني و باشگاه وظيفه خودم مي‌دانم كه از حق و حقوق سرپرست باشگاه دفاع كنم و اين يك مورد طبيعي است.

شكري تاكيد كرد: شخصا به شريفي علاقه خاصي دارم چون با ايشان كار كرده‌ام. اميدوارم اين مسئله به زوي زود پايان يابد و هر روز با حرف‌هاي جديد انعكاس آن بدتر نشود چون به نفع آقايان نيست.

شكري خاطرنشان كرد: به نظر من آقاي شريفي با اين كارها مي‌خواهد رو در روي كاشاني قرار گيرد كه موفق به اين كار نمي‌شود. من يك سؤال دارم، برگزاري جلسه به چه منظور است؟ به اين منظور است كه همه بنشينند، حرف‌هايشان را بزنند و به يك نتيجه خوب براي موفقيت برسند. شايد در جلسه هيأت رئيسه خيلي از مسائل باشد كه من از آن ماجرا بي‌خبرم اما به آقاي شريفي مي‌گويم اين رفتارها در شأن ايشان نيست و او هرگز نمي‌تواند كاشاني را مجاب كند تا رو در روي او قرار گيرد. من به عنوان وكيل كاشاني و باشگاه پرسپوليس در خدمت ايشان هستم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)