مربي فصل بعد پرسپوليس را انتخاب كرده‌اند اما به مردم نمي‌گويند/روزنامه باشگاه برای تیم خودمان حاشیه سازی می کند!

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي پرسپوليس گفت:‌ بزرگ‌تر از مسئولان باشگاه نيز نمي‌توانند من را زمين بزنند.

 

علي دايي پس از بازی برابر سپاهان اصفهان در نشست خبري باز هم در مورد مسائلي غير از ديدار امروز حرف‌هاي فراواني زد. وي در ابتداي صحبت‌هايش گفت: 7، 8 بازيكن اصلي خود را نداشتيم با اين حال يك تيم كامل بوديم و توانستيم سپاهان كه اكنون بهترين تيم ايران است را متوقف كنيم. بازيكنان، دستورات ما را به خوبي اجرا كردند. نقاط قوت سپاهان را كور كرديم و اگر شانس مي‌آورديم مي‌توانستيم برنده شويم.

 

دايي در مورد اشتباهات داوري در اين فصل عليه پرسپوليس گفت: من هنوز در اين تيم كار مي‌كنم و نمي‌خواهم از روي سكو به تيم نگاه كنم. در پرسپوليس مسائل زيادي داشتيم كه به تيم لطمه زد. عدم آرامش من و بازيكنانم يكي از اين مسائل بود. باشگاه نتوانست آرامش لازم را به من بدهد. با اين حال من همچنان در ليگ و جام حذفي با پرسپوليس حضور دارم و در پايان فصل حرفم را مي‌زنم. اكنون به بازي با پيكان فكر مي‌كنم و بعد از جام حذفي حرف‌هايم را خواهم زد.

 

 

 

سرمربي پرسپوليس در مورد اينكه اين باشگاه با وجود مشكلات مالي مكان چهارم برازنده‌اش است، عنوان كرد: نمي‌خواستم زياد در مورد اين مسائل صحبت كنم اما كادر فني 15 تا 20 درصد در نتيجه يك تيم تأثيرگذار است مخصوصا با شرايطي كه فوتبال ايران دارد. به عنوان مثال كوچكترين اتفاق را مي‌گويم، در آخرين لحظه متوجه شدم نورمحمدي همچنان محروم است و نمي‌تواند براي ما بازي كند آن هم از طريق فلان سايت و فلان روزنامه. من نبايد به دنبال اين مسائل باشم. باشگاه بايد اين مسائل را به من اطلاع دهد. شكري نامي كه مسئول حقوقي باشگاه است مي‌گويد محروميت دو ماهه نورمحمدي را به 3 جلسه تقليل داده اما اگر مسئولان باشگاه پرسپوليس يك برگه صورت‌جلسه كميته انظباطي امضاء شده را ارائه كردند هرچه خواستند بگويند. تا كي مي‌خواهيد مردم را گول بزنيد؟ من تا حالا رو بازي كردم اما برخي زير و رو بازي مي‌كنند.

دايي افزود: روزنامه منتسب به باشگاه پرسپوليس عكس درگيري آرفي و محمد را منتشر مي‌كند، آن هم روزنامه‌اي كه بايد به تيم آرامش بدهد و هيچ روزنامه و رسانه‌اي نيز آن عكس را ندارد. اين روزنامه به جاي كم كردن حاشيه براي تيم حاشيه درست مي‌كند. خيلي‌ها دوست دارند من بيرون گود بنشينم اما اين خيلي‌ها مردم نيستند. مردم، دايي را دايي كردند و من هرگز گذشته‌ام را فراموش نمي‌كنم اينكه از كجا آمده‌ام و اكنون كجا هستم. اين لطف خدا بود كه شامل حال من شد.

سرمربي پرسپوليس تاكيد كرد: مسئولان باشگاه مربيان فصل آينده خود را هم انتخاب كردند و در آلمان و اسپانيا دنبال كمپ مي‌گردند. چرا اين حرف‌ها را به صراحت به مردم نمي‌زنند؟ چرا به مردم نمي‌گويند كه فردي به بازيكنان تيم‌هاي ديگر تماس مي‌گيرد و مي‌گويد من بيژن فلاني هستم و شما را براي فصل آينده پرسپوليس مي‌خواهم. اين اتفاقات حاشيه‌اي در كنار تيم مي‌افتد و آقايان عين خيالشان نيست.

وي افزود: روز اول من نگفتم من را به پرسپوليس بياوريد، خودتان من را آورديد. از ساكت مديرعامل سپاهان بپرسيد بعد از جام جهاني از من خواست كه به سپاهان بيايم اما من تشكر كردم و گفتم مي‌خواهم فعلا از فوتبال دور باشم. اگر كسي با من دعوا دارد، رو دعوا كند. فوتبال در درجه سوم زندگي من است و شرف و وجدان و غيرت برايم مهمتر است كه بخواهم آنها را در فوتبال خرج كنم.

دايي خاطرنشان كرد: 9 ماه خانه‌نشين بودم. من چسبيده به فوتبال و پرسپوليس نيستم و به دنبال منافع در پرسپوليس هم نيستم.

سرمربي پرسپوليس در پاسخ به خبرنگاري كه گفت روزنامه پرسپوليس شما را نقد كرده چرا ناراحت مي‌شويد، گفت: همين روزنامه بخش‌هاي مهمي از حرف‌هاي من را منتشر نكرد. من در مورد بزرگي حرفي زدم اما آنها را كات كرد. اين روزنامه به من و تيمم كمك نمي‌كند. اگر اين روزنامه بخشي از خانواده پرسپوليس است چرا بايد تيم را به حاشيه بكشاند. من خودم محمد و آرفي را تنبيه مي‌كردم. تنبيه به جاي خود و تشويق هم به جاي خود. چرا مديران پرسپوليس در بازي‌هاي مهم آنها در ديدار با سپاهان و ذوب‌آهن به اصفهان نمي‌آيند. آنها بهانه نمايندگان AFC را مي‌آورند.

دايي در مورد اينكه آيا وقت آن نرسيد كه بخاطر نتايج تيم از مردم عذرخواهي كند، گفت:‌ نه وقت آن نرسيده، من با تمام قوا براي تيم كار مي‌كنم. امروز پرسپوليس 50 درصد توان خود را نداشت اما قهرمان ليگ را متوقف كرد. پس ما از نظر فني حرف‌هاي زيادي براي گفتن داريم. شايد من هم در تعيين و تركيب تيم و تعويض‌ها دچار اشتباه شده باشم و هر وقت دچار اشتباه شدم از مردم عذر خواستم اما دنبال اين نيستم كه به خودم امتياز بدهم. تمام سعي و تلاشم را براي پرسپوليس كردم. فقط آن بالايي را دارم و گنده‌تر از اينها نيز نمي‌توانند من را زمين بزنند.

وي افزود: بعد از جام جهاني به سايپا رفتم و با 29 هفته كار اين تيم را قهرمان كردم. پرسپوليس با آن شرايطش تحويل گرفتم و قهرمان جام حذفي كردم. من گذشته‌ام را فراموش نمي‌كنم از اردبيل آمدم و در دانشگاه شريف درس خواندم و اكنون سرمربي پرسپوليس هستم. من فقط آن بالايي را دارم.

دايي با اشاره به موفقيت سپاهان و ذوب‌آهن گفت: علت موفقيت اين دو باشگاه ثبات مديريت است اينكه اين باشگاه‌ها از سوي مديرانشان حمايت مي‌شوند و كادر باشگاه نيز بايد با تمام وجود براي باشگاه كار كند. نه آنكه فلان ليدر را به عنوان كارمند در باشگاه استخدام كنند.

دايي در مورد اينكه رابطه‌اش با مديران سياسي چگونه است و برخي مديران سياسي مي‌خواهند او را حذف كنند، گفت: من نه سياسي هستم و نه به سياسيون باج مي‌دهم. اگر به سياسيون باج مي‌دادم اكنون جايگاهم در بين مردم اين نبود. ضمن اينكه بايد بگويم تيمي كه استاديوم و زمين تمرين ندارد نمي‌تواند يك باشگاه باشد. با يك ساختمان نمي‌توان اسم يك باشگاه را روي يك باشگاه ديگر گذاشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)