سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان خوشحالی جالبی انجام داد.

علی شجاعی که در اواخر نیمه دوم دیدار پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان به جای مهدی ترابی به زمین آمد اولین بازی خود را در فصل جدید برای سرخ‌پوشان انجام داد. این بازیکن که در دیدار برگشت فصل گذشته پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی از ناحیه کتف دچار آسیب‌دیدگی شدیدی شده بود از آن زمان تاکنون در حدود ۱۰ بازی تیمش غایب بود.

* وحید هاشمیان و دو عضو کروات کادر فنی تیم ملی کشورمان پیش از اتمام این مسابقه ورزشگاه را ترک کردند.

*‌ پس از اتمام مسابقه و برتری یک بر صفر سرخ‌پوشان یحیی گل‌محمدی مشت دست چپ خود را گره کرد و در مقابل نیمکت تیمش به خوشحالی پرداخت. وی در ادامه با حمید عبداللهی مربی تیم نفت مسجدسلیمان به خوش و بش پرداخت.

* فرشاد فرجی که در اواخر مسابقه دچار آسیب‌دیدگی شده بود لنگ لنگان با پزشک پرسپولیس به رخکتن رفت.

تاخیر در شروع دیدار پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان باعث تعجب دستیاران اسکوچیچ شده بود و آنها پیگیر دلیل این اتفاق از وحید هاشمیان شدند.

در حالیکه قرار بود دیدار دو تیم پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان در چارچوب دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شود، به دلیل پرداخت نشدن مبلغ مدنظر شرکت توسعه و تجهیز برای اجاره زمین توسط باشگاه پرسپولیس و مخالفت این شرکت با روشن شدن تبلیغات محیطی، سازمان لیگ با برگزاری بازی در زمان مقرر مخالفت کرد.

* پس از گذشت حدود ۲۵ دقیقه با روشن شدن تابلوها تیم داوری، بازیکنان و اعضای کادرفنی دو تیم وارد زمین شدند تا خود را برای شروع این دیدار آماده کنند.

* کادرفنی دو تیم پیش از بازی با هم خوش و بش گرمی انجام دادند.

* تاخیر در شروع بازی سبب تعجب دستیاران اسکوچیچ شده بود و آنها پیگیر دلیل این اتفاق از وحید هاشمیان شدند.

* بازیکنان دو تیم پیش از شروع بازی دسته گل هایی در مقابل جایگاه مخصوصی که برای گرامیداشت شهدای نیروی دریایی کنار زمین نصب شده بود قرار دادند.

* در زمان اجرای برنامه های ویژه گرامیداشت شهدای نیروی دریایی، بازیکنان دو تیم دقایقی به گرم کردن بدن های خود پرداختند.

* در نهایت کوپال ناظمی راس ساعت۱۸:۳۱ دقیقه سوت شروع این بازی را به صدا درآورد.

* فراز کمالوند که به دلیل محرومیت این مسابقه را از دست داده است، در زمان شروع بازی در رختکن نشسته بود و روی سکوها در کنار عوامل نفت مسجد سلیمان نبود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در زمان برگزاری بازی تیمش با نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه آزادی حضور نداشت.

ناصر فریاد شیران، معاون اجرایی سابق باشگاه استقلال با حضور در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی دیدار پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان را تماشا کرد.

* احمد مددی، سرپرست مجموعه ورزشی آزادی درباره مشکلاتی که سبب تاخیر در شروع بازی شد حاضر به گفت و گو با خبرنگاران نشد‌.

* با وجود همرنگ بودن پیراهن حامد لک با پیراهن داور این مسابقه، کوپال ناظمی توجهی به این امر نشان نداد تا دروازه بان پرسپولیس با همین پیراهن بازی کند.

* مانند دیدار قبلی پرسپولیس خبری از حضور مجید صدری در ورزشگاه آزادی نبود. این در شرایطی است که بازیکنان و کادرفنی این تیم شب گذشته با انتشار استوری های مشترک اعتراض خود را به شرایط مالی این تیم اعلام کردند‌.

* وحدت هنانوف و منوچهر صفروف که از ۲۱ روز قبل با وجود حضور در تهران به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انقالاتی پرسپولیس نتوانسته اند با این باشگاه قرارداد ببندند، با حضور روی سکوها بازی را تماشا کردند‌.

* محمد بلبلی در دقیقه ۲۷ به دلیل مصدومیت از زمین بیرون آمد. نکته عجیب این است که یکی از عوامل نفت که روی سکوها ایستاده بود، با فریاد بلندی از کادرفنی تیم مسجد سلیمانی خواست این بازیکن را در زمین حفظ کنند اما در نهایت با خروج بلبلی از زمین مهران امیری جانشین وی شد.

* در دقیقه ۲۹ صحنه مشکوکی درون محوطه جریمه نفت اتفاق افتاد که با وجود اعتراض نیمکت‌نشین های پرسپولیس داور اعتقادی به اعلام پنالتی نداشت.

* مهدی عبدی پس از به ثمر رساندن گل اول پرسپولیس و شادی کردن با هم تیمی هایش به سمت یحیی گل‌محمدی رفت و با در آغوش کشیدن وی خوشحالی خود را با سرمربی سرخ‌پوشان تقسیم کرد.

*عبدی که در بازی با نساجی برای پرسپولیسی‌ها دبل کرده بود، پس از چهار مسابقه موفق به گلزنی شد و با رسیدن به رکورد سه گل زده و عبور از عیسی آل کثیر به بهترین گلزن تیمش تا پایان هفته هفتم تبدیل شد.

*به جز حمید عبداللهی که در کنار زمین حضور داشت، شش نیمکت نشین تیم نفت هم مقابل این نیمکت ایستاده بودند و با وجود تذکر داور چهارم هیچ یک از آنها روی نیمکت نمی‌رفت.

*مهدی عبدی در دقیقه ۶۲ توپ را از مقابل دروازه نسبتا خالی نفت مسجد سلیمان به آسمان فرستاد. پس از این اتفاق یحیی گل‌محمدی با ناراحتی دور خودش چرخید و فریاد کشید.

*در دقیقه ۶۳ تیم نفت مسجد سلیمان قرار بود دو تعویض همزمان انجام بدهد اما ناگهان تعویض دوم این تیم تغییر کرد تا سجاد حیدری جای خود را به میرهادی میرجوان بدهد.

*تلویزیون جایگاه خبرنگاران ورزشگاه آزادی در نیمه دوم بازی برای لحظاتی خراب و خاموش شد.

*پس از اعلام اوت به سود پرسپولیس در دقیقه ۷۰ مهران امیری توپ را روی زمین کوبید تا با کارت زرد داور جریمه شود.

* در دقیقه ۷۱ پس از خطای بازیکن نفت روی حامد لک، علی عبدالله زاده توپ را وارد دروازه پرسپولیس کرد و همین امر سبب درگیری لفظی دو بازیکن شد.

*در دقیقه۷۵ داور خطایی را پشت محوطه جریمه پرسپولیس به سود نفت مسجدسلیمان اعلام کرد. این تصمیم اعتراض حمید مطهری را در پی داشت وباعث توقف بازی شد. در این لحظه کوپال ناظمی لحظاتی به گفت‌وگو با مربی پرسپولیس پرداخت و در نهایت به او کارت زرد داد. در این هنگام افشین پیروانی به آرام کرد مطهری مشغول شد اما گل‌محمدی نیز به جمع معترضین به داور پیوست.

*اعتراضات پرسپولیسی ها پس از ضربه کاشته نیز ادامه داشت. این بار افشین پیروانی به شدت معترض بود و داور به او نیز با آرامش کارت زرد داد.

*در دقیقه ۷۷ و در زمان اعتراض مجدد کادرفنی پرسپولیس به داور مسابقه، برخی عوامل تیم نفت مسجد سلیمان که روی سکو نشسته بودند با صدای بلندی به داور گفتند مربیان پرسپولیس می‌خواهند وقت بازی را نگه دارند و همین امر سبب شد بین آنها با پرسپولیسی‌ها که روی سکو بودند درگیری لفظی ایجاد شود. این اتفاق برای لحظاتی ادامه یافت که در نهایت با تذکر عوامل انتظامی و درخواست نیمکت‌نشینان تیم نفت از این افراد برای حفظ آرامش، قائله به پایان رسید.

*بعد از اعلام خطای وحید امیری روی بازیکن نفت مسجد سلیمان، یحیی گل محمدی بطری آب کنار زمین را از عصبانیت شوت کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)