مرجع خبری پرسپولیس : امروز و پس از بازی پرسپولیس و سپاهان شاید عجیب ترین تیتر اول روزنامه های چاپ صبح در پایتخت متعلق به ابرارورزشی بود که با تیتر «پرسپولیس در اصفهان هم از پس سپاهان برنیامد!» ، تعجب همگان را برانگیخت.

 

ابرارورزشی در حالی از کسب تساوی پرسپولیس نصفه و نیمه در اصفهان برابر قهرمان لیگ اظهار تاسف کرده که گویی این تیم در زمین یک تیم ته جدولی متوقف شده است. علی دایی  روز گذشته پس از این بازی برای اولین بار صحبت از فردی به نام بیژن کرد که به بازیکنان تیمش زنگ می‌زند و در حال بستن پرسپولیس برای فصل بعد است. منظور او” بیژن.ط ” است که یکی از اقوام نزدیک (الف.لام) روزنامه گار قدیمی ورزشی محسوب می شود.

 

با توجه به نزدیکی سرپرست موقت و «اردشیر.لام» روزنامه نگار با سابقه که دیگر به مانند گذشته قدرت رسانه ای ندارد و نزدیکی این فرد به روزنامه ابرارورزشی، می توان صحبت های دایی را نزدیک به واقعیت دانست.

 

جمعه آینده قرارداد دایی با پرسپولیس به پایان می رسد و با توجه به مصاحبه های اخیر دایی به نظر می رسد برای حضور او روی نیمکت در جام حذفی لازم به توافق طرفین باشد که تا این لحظه امکان توافق کمی بعید به نظر می رسد.

 

دایی که از شرایط عجیب حاکم بر دور و بر خود به ستوه آمده امروز قصد مقابله کاشانی و اطرافیان او به هر قیمتی را دارد. او امروزبرای معرفی این روزنامه نگار قدیمی از لقب معروف”God father(پدر خوانده)” استفاده کرده  تا نشان دهد هیچ کدام از تکذیب های هفته گذشته کاشانی و مربی مورد علاقه اش را جدی نگرفته است و کوچکترین فعالیت های جانبی را با دقت هرچه تمام تر زیر نظر دارد.

 

وی چندی پیش افرادی منتصب به باشگاه را که علیه او موضع گیری کرده بودند «چسبیده های به فوتبال» معرفی کرده بود و امروز نمایندگانی از این باشگاه که نسبت فامیلی با کاشانی داشته و در پی پاسخ گویی به وی برآمدند را آدم کوچولوهایی لقب داد که حامی شان جرات صحبت رو در رو را ندارد و گفت من مانند کسانی نیستم که یک امضا ضامن ورودم به پرسپولیس شده باشد.

 

مشکلات دایی برای پایان کارش در این فصل پرسپولیس گویا یکی دو تا نیست ، از امپراطور(!) سکوها گرفته تا سایت و روزنامه باشگاه و کارمندان و معاونان کاشانی تاکنون همگی تیغ تیز انتقاد دایی را به سمت خود دیده اند و تنها کسی که تا به حال مصون مانده است حبیب کاشانی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)