آخرین خبرها از تحولات باشگاه پرسپولیس

مرجع خبری پرسپولیس : با شروع قریب الوقوع رقابت های جام حذفی نزدیکان کاشانی می گویند سرپرست موقت ها سرخ ها قصد قطع همکاری با سرمربی تیمش را ندارد و علی دایی نیز تصمیمی برای استعفا نگرفته است.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس و به نقل از ایسنا؛ نشست عصر دوشنبه کميته فني باشگاه پرسپوليس با تنش فراواني همراه بود تا جايي كه با خروج علي دايي از جلسه نيمه تمام ماند.

 

سايت رسمي باشگاه پرسپوليس در اين باره نوشت، در اين نشست درباره بازي برابر سپاهان و مسائل مطرح شده در چند روز اخير بحث و تبادل نظر صورت گرفت که به دليل عدم تفاهم در مسائل مطرح شده جلسه ناتمام ماند.

اين سايت حبيب کاشاني، علي دايي، محمود خوردبين، محمد رسايي – مشاور اجرايي باشگاه – و حسين عبدي را حاضران در جلسه معرفي كرد.

 

 

نزديكان به حبيب كاشاني مي گويند، سرپرست باشگاه پرسپوليس حاضر نيست، حكم اخراج علي دايي را امضا كند و بنا دارد فصل را تا پايان با او ادامه دهد. اين در حالي است كه نزديكان علي دايي عنوان مي كنند، او تنها در صورتي كه با حكم اخراجش رو به رو شود، سرخپوشان را ترك مي كند و در غير اين صورت سمتش را همچنان حفظ خواهد كرد.

 

دايي كه در نشست عصر دوشنبه با رسايي درگيري لفظي شديدي داشت، گلايه هاي مطرح شده چند روز اخير را به شكلي تندتر و گسترده تر با حبيب كاشاني در ميان گذاشت كه سرپرست پرسپوليس گفته هاي سرمربي خود را قبول نداشت. در نهايت هم دايي نشست را ترك كرد و نيمه كاره گذاشت.

 

سرخپوشان گذشته از تك بازي هفته پاياني ليگ دهم برابر پيكان قزوين بايد در جام حذفي نيز به ميدان بروند. اين كشمكش ها مي تواند در عملكرد بازيكنان پرسپوليس كه به دنبال رسيدن به سهميه ليگ قهرمانان آسيا هستند، تاثير منفي داشته باشد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)