طی نامه رئیس سازمان لیگ، ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک به عنوان میزبان بازی دوتیم پرسپولیس تهران و سپاه اصفهان معرفی شد.

“حیدر بهاروند” رئیس سازمان لیگ فوتبال کشور طی نامه خطاب به هیئت فوتبال استان‌های مرکزی، تهران، اصفهان و مدیران عامل باشگاه‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک را به عنوان میزبان رقابت دو تیم پرسپولیس و سپاهان در هفته دوازدهم لیگ برتر معرفی کرده است.

مسئولان هیئت فوتبال استان مرکزی پس از درخواست سپاهانی‌ها، با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ آمادگی خود را برای برگزاری تقابل حساس شاگردان محرم نویدکیا و یحیی گل‌محمدی در اراک اعلام کردند، موضوعی که “محسن صادقی” دبیر هیئت فوتبال مرکزی در روزهای اخیر با تائید آن از بررسی موضوع درخواست سپاهانی‌ها توسط سازمان لیگ و اعلام تصمیمات نهایی در مورد محل برگزاری دیدار سپاهان و پرسپولیس طی روزهای آتی خبر داده بود.

موضوعی که طی نامه روز شنبه ۲۰ آذرماه رئیس سازمان لیگ خبر از موافقت با درخواست سپاهانی‌ها داشت؛ به طوری که بهاروند در این نامه آورده است:

ریاست محترم هیئت فوتبال استان‌های مرکزی، تهران، اصفهان

مدیران عامل محترم باشگاه‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران

با سلام؛ احترما پیرو برنامه شماره ۱۸۸۱۸/ ۱۱۰مورخ ۱۵/ ۰۹/ ۱۴۰۰ به استحضار می‌رساند بازی شماره ۹۵ بین دو تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان – پرسپولیس از هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر روز چهارشنبه ۰۸/ ۱۰/ ۱۴۰۰ ساعت ۱۵ در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار می‌گردد.

خواهشمند است دستور فرمائید مراتب جهت هماهنگی‌های لازم به مسئولین و مبادی ذی‌ربط ابلاغ گردد.

دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی از آمادگی کامل اراک برای میزبانی بازی سپاهان و پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر خبر داد.

محسن صادقی با اشاره به میزبانی اراک از بازی دو تیم پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان در هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار داشت: حدود ۱۰ روز پیش درخواست باشگاه سپاهان مبنی بر برگزاری بازی با پرسپولیس در ورزشگاه امام خمینی(ره) به میزبانی اراک طرح شد که باید هماهنگی لازم با مبادی قانونی صورت می‌گرفت.

وی افزود: در نامه سازمان لیگ موضوع منوط به تائید هیئت فوتبال استان مرکزی شده بود که ما این بازی و میزبانی را فرصتی برای فوتبال استان و رونقی برای شهر می‌دانیم که با این بازی موافقت شد.

دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی بیان کرد: به هر حال حضور دو تیم بزرگ که برند فوتبال کشور هستند در اراک یک فرصت بزرگ برای استان و فوتبال ما است. این نشان می‌دهد استان مرکزی و شهر اراک در روند فوتبال کشور حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

صادقی عنوان کرد: از طرفی با وجود کرونا و ضرر و زیانی که بخش‌های مختلف از جمله هتل‌داری متقبل شده، قطعاً این حضور تاحدی عامل درآمدزایی برای شهر اراک است که یکی دیگر از منافع میزبانی همین رونق کاری برخی بخش‌های اراک است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)