مرجع خبری پرسپولیس : مدافع مصدوم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با تلاش وكوشش بازيكنان و با كمك هواداران جام حذفي را مي‌گيريم.


سپهر حيدري اظهار داشت : ابتدا قهرماني سپاهان را در دهمين دوره ليگ برتر را به تمام مردم اصفهان تبريك مي گويم. سپاهان شايسته اين مقام بود و با يكدلي وتلاش موفق شد اين جام را كسب كند. من از طرف خودم اين موفقيت را به كادر فني،بازيكنان، مديران سپاهان و مخصوصا مردم اصفهاني تبريك مي گويم.

 

وي افزود: به نظرم ديگر جام قهرماني ايران يعني حذفي به پرسپوليس مي رسد. با تلاش و كوشش بچه ها وكمك هواداران كه به نظرم اين روزها پرسپوليس بيشتر به آنها نياز دارد، انشا الله جام حذفي را مي گيريم تا دل دوستداران پرسپوليس را خوشحال كنيم.

 

همه بازيكنان، مديران و اعضا كادر فني پرسپوليسي ها به دنبال اين هستند يك جام تقديم هواداران كنند.

 

حيدري يكي از دلايل ناكامي پرسپوليس در فصل جاري را مصدوميت دانست و گفت: به نظرم در فصل جاري هيچ تيمي مانند پرسپوليس مصدوم نداشت، البته برخي اوقات هم محروم داشتيم. شما به بازي با سپاهان نگاه كنيد ما حدود 10 مصدوم و محروم داشتيم كه نتوانستند پرسپوليس را همراهي كنند. اصلا هر بازيكن ما در فصل جاري اگر اشتباه نكنم 2 بار مصدوم شد، كه اين هم جزيي از بدشانسي است.

 

كاپيتان پرسپوليس درباره مصدوميت خودش نيز گفت : از دنده خودم دوباره عكس گرفتم و پزك معالجم اعلام كرد كه بخش عمده‌اي از شكستگي دنده‌ام جوش خورده است. اگر دكتر اجازه دهد قبل از بازي با سپاهان فقط نرم دويدن هايم را شروع مي كنم، البته تا كنون پزشك معالج اجازه حركت به من نداده است.

 

وي در خصوص بازي پرسپوليس وسپاهان در فولادشهر و تساوي بدون گل، عنوان كرد: پرسپوليس در آن بازي با توجه به نبود بازيكنانش بازي خوبي را به نمايش گذاشت و توانست در خارج از خانه يك امتياز از قهرمان ليگ برتر بگيرد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)