تا پایان جام حذفی در پرسپولیس خواهم ماند
مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: تا زماني كه از اين باشگاه حكم اخراج دريافت نكنم به كارم با سرخپوشان ادامه مي دهم.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس و به نقل از ایرنا، علي دايي در خصوص اتفاقات روز گذشته در نشست كميته فني باشگاه پرسپوليس و ترك جلسه تصريح كرد: اين موضوع ديگر تمام شده است و دوست ندارم درباره آن صحبت كنم. مي توانيد از باشگاه در خصوص اتفاقات رخ داده سئوال بپرسيد.

 

وي ادامه داد: پيش از اين چند بار مضمون جلسات كميته فني را از من پرسيده ايد كه اين بار هم در خصوص آن سئوال مي كنيد.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس با تاكيد بر اينكه به كارش ادامه خواهد داد، يادآور شد: من تا روزي كه حكمي از باشگاه دريافت نكنم در پرسپوليس با قدرت به كارم ادامه مي دهم. امروز صبح هم در تمرينات حاضر مي شوم تا خود را براي بازي روز جمعه آماده كنيم.

 

 

دايي در خصوص اينكه گفته مي شود روز جمعه و پس از بازي مقابل پيكان با اتمام قرادادش از پرسپوليس جدا مي شود، تاكيد كرد: مگر مي شود قرارداد يك مربي تا پايان ليگ برتر باشد. قراداد من يك فصل فوتبالي است و بازي هاي جام حذفي را هم شامل مي شود. به همين خاطر تا پايان بازي هاي جام حذفي در پرسپوليس حضور خواهم داشت.

 

وي در پايان ضمن خودداري از صحبت درباره وضعيتش براي فصل آينده خاطرنشان كرد: هنوز چيزي مشخص نيست. دوست ندارم در اين مقطع براي فصل آينده صحبت كنم و تصميم بگيرم. اجازه دهيد اين فصل به پايان برسد و سپس درباره آن گفت و گو كنيم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)