فعلا درباره پرسپوليس حرفي نمي‌زنم
مرجع خبری پرسپولیس : كاپيتان پيشين تيم فوتبال پرسپوليس گفت: صحبت‌هايي درباره حضورم در هيات مديره شده اما هنوز جوابي نداده‌ام.

 

كريم باقري در خصوص ديدارش با علي سعيدلو عنوان كرد: با توجه به دستوري كه داده بودند به سازمان تربيت بدني رفتم و دقايقي با سعيدلو در مورد مسائل مختلف صحبت كردم. لازم نيست الان بگويم در جلسه چه اتفاقي افتاد اما اين ديدار خوب بود و من هميشه با سعيدلو ديدار مي‌كنم.

 

وي در جواب اين سؤال كه آيا به عنوان هيات مديره پرسپوليس انتخاب شده‌ايد گفت: خير،‌ هنوز خبري نيست. صحبت‌هايي در اين زمينه داشته‌ايم اما هنوز جوابي‌ نداده‌ام. شما از طريق سازمان و يا باشگاه پيگيري كنيد كه اگر قرار است خبري باشد اعلام كنند.

 

باقري در جواب سؤالي در خصوص شرايط پرسپوليس تصريح كرد: سعي مي‌كنم بازي‌هاي اين تيم را دنبال نكنم. فعلا درباره شرايط پرسپوليس حرفي نمي‌زنم و همه چيز بماند براي بعد كه اگر قسمت شد حرف‌هايم را مي‌زنم اما اميدوارم اين تيم بتواند در جام حذفي به مقام خوبي برسد تا دل هواداران پرسپوليس را شاد كند اگر چه كار سختي است.

 

كاپيتان پيشين پرسپوليس در پايان در مورد حواشي‌ پيش آمده در اين باشگاه گفت: در مورد اين موضوع حرفي نمي‌زنم چون كه به من مربوط نمي‌شود.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)