سعیدلو تعیین می کند در پرسپولیس باشم یا نباشم

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که فصل بعد با پرسپولیس قطع همکاری می کند یا خیر، گفت: با پرسپولیس نه اما با آقایان قطع همکاری می کنم!

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس و به نقل از ایسنا؛ سرمربي تيم پرسپوليس درباره اختلاف‌هاي به‌وجود آمده ميان او و حبيب كاشاني گفت: من نه دنبال اختلافم و نه با كسي اختلاف دارم. به هر حال هواداران پرسپوليس از من به عنوان مربي انتظار دارند و بايد به آنها بگويم كه چه اتفاق‌هايي در تيم افتاده است، چرا كه اول خدا و بعد حمايت‌هاي اين هواداران بوده كه من را علي دايي كرده‌اند.

 

وي ادامه داد: به هواداران مي‌گويم كه اگر مي‌خواهند به پرسپوليس كمك كنند، بدون در نظر‌گرفتن اين‌كه من با ايكس يا ايگرگ اختلاف دارم يا آنها با من اختلافي دارند در بازي‌هاي باقيمانده فقط تيم‌شان را تشويق كنند.

 

دایی در پاسخ به این سوال که با توجه به شرایط پیش آمده در بازی مقابل پیکان تمرکز لازم را برای کار خواهید داشت، گفت: ديگر شرايط بدتر از بازي سپاهان نمي‌شود. درست روز آخر قبل از آن بازي به من اطلاع دادند كه نورمحمدي به آن بازي نمي‌رسد. مطمئن باشيد اين مسائل هيچ دخل و تصرفي در كار من ندارد. من عاشق تيمم هستم و به آن تعهد دارم و با تمام وجود براي آن كار مي‌كنم.

 

سرمربي تيم پرسپوليس درباره اين موضوع كه كاشاني عنوان كرده صحبت‌هايش را با خود دايي در ميان مي‌گذارد، گفت: مطمئنا كاشاني خودش مستقيما خيلي چيزها را نمي‌گويد، اما به جاي آن در روزنامه‌اش عليه من مطلب مي‌نويسد و يا باجناقش به من زنگ مي‌زند. اسم اين را نمي‌توان اختلاف سليقه گذاشت. همه اينها ريشه در جاي ديگري دارد. شايد كاشاني با كسي كار مي‌كرد كه خيلي از او تعريف و تمجيد مي‌كرد و خيلي از حقايق را ماست‌مالي مي‌كرد، اما من نمي‌توانم اين كار را بكنم.

 

علي دايي در پاسخ به اين سوال كه آيا فصل بعد در پرسپوليس مي‌ماند، گفت: با پرسپوليس نه، اما شايد با آقايان قطع همكاري كنم. پرسپوليس هميشه تيم من بوده و افتخار مي‌كنم كه چند صباحي در اين تيم بازي كرده‌ام و دو فصل هم مربي پرسپوليس بودم.صبر كنيد و ببينيد كه گذشت زمان چه چيز‌هايي را نشان مي‌دهد.

 

دايي با بيان اين كه اگر مديران كنوني پرسپوليس از او بخواهند در اين تيم بماند با قاطعيت به آنها جواب منفي مي‌دهد گفت: اگر آقايان از من بخواهند در پرسپوليس بمانم با قدرت مي‌گويم با آنها كار نمي‌كنم. بحث پرسپوليس با باشگاه فرق مي‌كند.

 

سرمربي پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه آيا با اين شرايط كه ميان شما و مديران باشگاه به وجود آمده در بازي‌هاي باقيمانده تا پايان فصل اذيت نمي‌شويد، گفت: مطمئنا اذيت مي‌شوم و پيش از اين هم اذيت شدم. البته هنوز خيلي از مسائل است كه آنها را نگفته‌ام و انشاء‌الله آخر فصل همه آنها را بيان مي‌كنم. اينها تنها يك چكيده‌اي از اتفاقاتي بود كه در اين مدت افتاده بود.

 

علي دايي درباره‌ ديدار خود با سعيد‌لو و اين موضوع كه ناراحت به سازمان تربيت‌بدني رفته اما خوشحال برگشته گفت: چه كسي من را ديده كه با ناراحتي رفتم و با خوشحالي بيرون آمدم. الان كه مصاحبه‌ام تمام شود مثل يك آدم سرحال مي‌روم كارهايم را در جامعه انجام مي‌دهم و هيچ مشكلي هم ندارم. اما اينجا آدم فشارهايي را متحمل مي‌شود و چيزهايي را مي‌بيند كه انتظار ندارد.

 

دايي در پايان با اشاره به اين‌كه سعيد‌لو تصميم نهايي را درباره‌ي پرسپوليس مي‌گيرد، گفت: تا پايان قرار‌دادم با قدرت كار مي‌كنم، ولي بايد توجه كنيم سعيد‌لو رييس مجمع باشگاه پرسپوليس است و او راجع تمام مسائل تصميم مي‌گيرد. سعيد‌لو بايد بگويد من در پرسپوليس باشم يا نباشم و كس ديگري نمي‌تواند بگويد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)