مرجع خبری پرسپولیس : در حالی که حبیب کاشانی نسبت به مسائل اخیر باشگاه سکوت اختیار کرده روزنامه منتسب به باشگاه مواضعی را مطرح می کند که به نظر می رسد از سوی حبیب کاشانی تایید شده است.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ اظهارات اخیر دایی به مذاق اطرافیان سرپرست موقت باشگاه خوش نیامده و اگر مانع بزرگی چون سعیدلو در میان نبود پرسپولیس شاهد حوادث دیگری بود.

 

در این بین اما روزنامه منتسب به باشگاه پرسپولیس که از سوی یکی از نزدیکان کاشانی اداره می شود طی روزهای گذشته حملات تندی به علی دایی داشته است. این روزنامه طی روزهای گذشته در مطلبی با عنوان «ترجمه کنید: معرفت یعنی چه؟!» مسائلی را مطرح می کند که بعید به نظر می رسد مخالف دیدگاه کاشانی باشد!

در این مطلب آمده است: «فکر می کنید چرا به خاطر جدایی عابدزاده ها، باقری ها، رضایی ها و… از پرسپولیس حبیب کاشانی باید متحمل انتقاد شود؟ چون معرفت دارد. او معرفت را تعریف می کند به خصوص آنها که در این فوتبال معرفت کافی ندارند.»

 

 

این روزنامه با بکار بردن تیتر «فرار از واقعیت» دایی را به بهانه گیری و توجیه ناکامی های تیمش متهم می کند: «دایی این روزها از هر مفهومی بهانه ای می سازد و برای گفتن چیزهایی همواره به نگفتن آن مجموعه پرسپولیس را تهدید می کند. همانطور که شاهدید بسیاری از مدارک علی دایی برگرفته از گفته هایی است که ابطال آن خیلی سخت نیست.»

 

آنچه که عیان است اینکه هرچند حبیب کاشانی این روزها سیاست سکوت در پیش گرفته و حتی در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه از سرمربی تیمش حمایت می کند اما مواضع رسمی او را باید در میان صفحات روزنامه باشگاه و مطالبی که از سوی نزدیکانش بیان می شود جست و جو کرد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)