چهارشنبه 9 اردیبهشت (19:06)

مرجع خبری پرسپولیس : اگر وینگادا در جام حذفی موفق نباشد تنها تا پایان تیر ماه سرمربی خواهد بود .

عباس انصارى فرد مديرعامل باشگاه پرسپوليس با حمايت از سرمربى تيم خود گفت: به نظرم كسب مقام پنجمى ليگ در حد پرسپوليس نيست اما خدا را شكر مى كنم كه

با توجه به شرايط امسال مثل بعضى تيم ها سيزدهم نشديم.
وى در رابطه با كسب رده پنجمى توسط پرسپوليس در ليگ برتر گفت: با توجه به تغييرات مديريتى و در پى تغييرات سرمربى كه در طول سال در باشگاه به وجود آمد، كسب رده پنجمى هم جاى شكر دارد. وى افزود: تيم ما كامل بسته نشده بود و تنها با خريد مهره هاى اسمى تيم را بسته بودند. به نظرم در يك پست ۵ بازيكن و در بعضى پست ها هيچ بازيكن تخصصى نداشتيم كه اميدوارم در سال جديد بتوانيم ضمن پوشش ضعف ها طبق نياز تيم بازيكن جذب كنيم.
مديرعامل تيم پرسپوليس تصريح كرد: اگر جام حذفى را هم از دست بدهيم وينگادا سرمربى ما خواهد بود. انصارى فرد در پاسخ به اين سوال كه آيا ممكن است از استقلال بازيكنى جذب كنيد گفت: ما هيچ برنامه اى براى جذب بازيكنان استقلال نداشته و نخواهيم داشت چون بازيكنان فعلى ما بهتر از آن ها هستند. وى با اشاره به بازى با سپاهان خاطرنشان كرد: ما دنبال پيروزى بر تيم حريف هستيم تا با يك بازى خوب بتوانيم در ادامه به قهرمانى رسيده و ناكامى ليگ برتر را جبران كنيم.
مديرعامل پرسپوليس افزود: بازيكنان، مربيان و همه يك دل هستند تا با قهرمانى در جام حذفى دل مردم را شاد كنند اما اگر در اين جام هم ناموفق عمل كنيم مجبوريم وينگادا را تا پايان تير كه قرارداد وى است، حفظ كرده و با او راه خود را ادامه مى دهيم. در جلسه اى كه داشتيم وينگادا قول داد تمام تلاش خود را براى موفقيت در جام حذفى بكند.انصارى فرد در رابطه با مطالبات بازيكنان گفت: ما طبق قراردادى كه با بازيكنان داشتيم، به تعهدات عمل كرديم اما برخى از بازيكنان كه مشكلات مالى داشتند، خواستار اين شدند كه قسط بعدى آن ها زودتر پرداخت شود كه پرداخت كرديم.
وى تاكيد كرد: سعى مى كنيم در صورت شكست سپاهان به بازيكنان پاداش خوبى بدهيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)