مرجع خبری پرسپولیس : عليرضا نيكبخت، هافبك پرسپوليس معتقد است همواره با تمام وجود براى پرسپوليس بازى كرده و كم كارى نداشته است. نيكبخت درباره شرايط پرسپوليس، شرايط خودش و فوتبال ايران صحبت هاى جالبى را مطرح كرد كه در ادامه مى خوانيد:
 

pnnc • بازى با سپاهان را چطور مى بينى؟
ـ بازى بسيار سختى در پيش داريم و شرايط به گونه اى است كه ما نه تنها بايد سپاهان را از پيش رو برداريم كه بايد قهرمان جام حذفى شويم. به هر حال سپاهان تيم قدرتمندى است كه چون نتوانسته مانند پرسپوليس عنوان سومى ليگ را به دست آورد، بدون شك هر چه در توان دارد به ميدان آورده و نمى خواهد فاصله اى بين حضور چند ساله اش در ليگ قهرمانان آسيا ايجاد شود. فكر مى كنم موفقيت پرسپوليس در اين مسابقه تنها به همت بازيكنان بستگى دارد.


pnnc • پرسپوليس در دور رفت ليگ قهرمانان نتايج خوبى گرفت اما در بازى آخر خوب كار نكرد.وضعيت تيمت را در اين رقابت ها چطور ارزيابى مى كنى؟
ـ معتقدم شرايط ما بهتر از ديگر نمايندگان ايران در اين مسابقات است. لذا دليلى نمى بينم كه اين قدر انتقاد عليه عملكرد ما در ليگ قهرمانان به وجود آيد. پرسپوليس اكنون در گروهش دوم است و با توجه به شرايط بازى هاى باقى مانده مى توانيم با قدرت از گروهمان صعود كنيم.

pnnc •شنيده اى قرار است مبلغى از قرارداد بازيكنان پرسپوليس كسر شود؟
ـ صحبت هاى مختلفى در اين زمينه مطرح است كه من هم هنوز از تكليف نهايى آن بى اطلاع هستم اما اميدوارم اين بحث خيلى سريع به طور كامل حل شود.
 

pnnc • ليگ هشتم را چطور ارزيابى مى كنى؟
ـ فصل خوبى بود و فوتبال ما نسبت به سال قبل پيشرفت داشت اما هنوز هم براى رسيدن به شرايط ايده آل فاصله داريم.
 

pnnc • فكر نمى كنى هواداران پرسپوليس در اين فصل با و نامهربان تر از قبل بودند؟
ـ دقيقاً همين طور است اما علتش را نمى دانم. من همواره براى پرسپوليس با جان و دل بازى كردم و هميشه تلاشم را براى موفقيت پرسپوليس به كار
برده ام. چون اين تيم را دوست دارم و مديون آن هستم. البته اين كار هواداران اجحاف به بازيكنان است. متأسفانه آنها به خودشان اجازه توهين كردن را مى دهند
.
 

pnnc • عكس العمل تو در قبال اين رفتارها چيست؟
ـ اگر فردى به خانواده شما ۹۰ دقيقه بى احترامى كند و با حرف هايى زشت، دنيا را مقابل چشمان شما چرخش درآورد چه رفتارى مى كنيد؟خدا آنقدر به من قدرت داده كه در قبال اين موضوع عكس العمل نشان ندهم اما گاهى اوقات در قبال اين كار سعى مى كنم صبور باشم. با اين حال در مسائل فنى شايد دچار مشكل شوم.
 

pnnc • نيكبخت سقف فوتبال خود را تا كجا مى بيند؟
ـ تا جايى كه هر وقت فكر كنم مؤثر نيست، كفش هايش را آويزان كند.
 

pnnc •حرف آخر؟
ـ خطاب من در اين مصاحبه فقط تماشاگرنماها بودند و بس

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)