با مشارکت ۲۰۰ هزار نفر برای پرسپولیس و ۱۸۰ هزار نفر برای استقلال رکورد بیشترین میزان شرکت کننده در روز اول پذیره‌نویسی فرابورس در سال ۱۴۰۰ شکسته شد

 با آغاز فرآیند واگذاری سرخابی ها، مهلت سی روزه پذیره نویسی امروز یکشنبه مصادف با میلاد امام حسین (ع) آغاز شد.

طبق اطلاعاتی که از سازمان خصوصی‌سازی اخذ شد تا پیش از این در سال جاری، بیشترین تعداد مشارکت مردم در پذیره‌نویسی سهام به شرکت تامین سرمایه خلیج فارس با تعداد ۱۵۱ هزار نفر تعلق داشت که سرخابی ها امروز این رکورد را در دو ساعت شکستند.

مدیرعامل فرابورس ایران ضمن اعلام آمار مشارکت کنندگان در پذیره نویسی سرخابی ها گفت: ۳۰ روز کاری برای پذیره‌نویسی زمان وجود دارد که امروز بخشی از آن انجام شد.

میثم فدایی واحد درخصوص وضعیت نخستین روز پذیره نویسی سهام سرخابی ها با بیان اینکه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ پذیره‌نویسی دو باشگاه را داشتیم عنوان کرد: از لحاظ سخت افزاری مشکلی وجود نداشت. در مورد باشگاه استقلال ۱۶۷ میلیون و ۴۰۳ هزار و ۹۰۳ سهم، توسط ۱۷۹ هزار و ۱۸۵ نفر و در مورد باشگاه پرسپولیس ۱۶۲ میلیون و ۲۲۹ هزار و ۱۳۶ سهم توسط ۲۰۱ هزار و ۲۵۴ هزار نفر خریداری شد.

مدیرعامل فرابورس گفت: ۳۰ روز کاری برای پذیره‌نویسی زمان وجود دارد که امروز بخشی از آن انجام شد و مردم می‌توانند در روزهای آتی مشارکت کنند، اما هر زمان پذیره‌نویسی تکمیل شود فرایند آن متوقف خواهد شد.

پذیره نویسی سرخابی‌ها امروز از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ بود، البته مطابق اعلام مدیرعامل فرابورس این امکان در روزهای آتی نیز وجود دارد که هوادارانی که جا ماندند در این پذیره نویسی شرکت کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)