نارضايتي رضايي را تاييد كردم
مرجع خبری پرسپولیس : پزشك تيم فوتبال پرسپوليس گفت: سياست‌هاي باشگاه پرسپوليس در بخش پزشكي اشتباه است.


دكتر فريد زرينه درباره درگيري لفظي روز گذشته خود با غلامرضا رضايي اظهار داشت: مشكل خاصي نبود. پس از اينكه رضايي در تمرين به من مراجعه كرد از نحوه درمان خود در كلينيك باشگاه پرسپوليس انتقادهايي كرد و دلايلي داشت كه نارضايتي او را تاييد كردم.

 

وي افزود: به نظر من سياست باشگاه در قبال بخش پزشكي اشتباه است و نتيجه اين اشتباه هم مورد غلامرضا رضايي است كه بعد از گذشت هفته ها هنوز درمان نشده است.

 

 

زرينه گفت: موضوعي كه در حال حاضر مهم است سلامتي غلامرضا رضايي است كه سعي خواهيم كرد اين اتفاق زودتر بيفتد. البته اين را بايد بگويم رضايي به دليل دور بودن مسيرش بعد از چند جلسه تمرين زير نظر من گفت مي خواهم به كلينيك باشگاه استقلال بروم من هم گفتم با اين حساب شما از زير نظر مستقيم من خارج مي شويد.

 

پزشك تيم پرسپوليس خاطرنشان كرد: تمام تلاش خودم را انجام مي دهم تا رضايي كه يكي از موثرترين بازيكنان پرسپوليس است زودتر به جمع قرمزپوشان اضافه شود اما با توجه به شواهدي كه پيداست رضايي به بازي يكشنبه آينده با سپاهان نمي رسد.

 

زرينه در پايان درباره ساير مصدومان پرسپوليس گفت: تياگو و فشنگچي در تمرينات گروهي حضور پيدا كردند و مشكل خاصي ندارند اما وضعيت نوري وسكوبرت تا روز جمعه مشخص مي شود. حيدري نيز به بازي مقابل سپاهان نمي رسد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)