مرجع خبری پرسپولیس : تمرين تيم فوتبال پرسپوليس بعدازظهر امروز از ساعت 18 در زمين درفشي‌فر پيگيري شد.

 

در اين تمرين بازيكنان ابتدا زير نظر مولايي بدن‌هاي خود را گرم كردند و سپس به دويدن‌هاي استقامتي و كارهاي كششي پرداختند. در مرحله بعدي نيز با دستور دايي به 2 گروه تقسيم شدند. بازيكنان مدافع و هافبك زير نظر مياچ و بازيكنان مهاجم زير نظر دايي در دو نيمه زمين به صورت جداگانه به پاس‌كاري شوت به دروازه پرداختند.

 

كارهاي تركيبي نيز در دستور كار پرسپوليسي‌ها در تمرين امروز بود. سپس به پاس‌كاري‌هاي منطقه‌اي بلند و جابه‌جايي در زمين پرداختند.  در ابتداي تمرين علي دايي به مدت 10 دقيقه با بازيكنان گفت‌وگو كرد. او خودش هم در حاشيه تمرين دقايقي پا به توپ شد.

 

* محمد نوري، سكوبرت، پروين و سپهر حيدري زير نظر زرينه اختصاصي تمرين كردند.

 

* 70 هوادار در تمرين امروز حضور داشتند. يكي از هواداران كه در تلفن همراه گل دقيقه 96 سپهر حيدري به سپاهان را در سال 87 ضبط كرده بود با ديدن كاپيتان قرمزپوشان به كنار زمين دويد و اين كليپ را براي بازيكنان و حيدري به نمايش گذاشت. سپهر نيز از اين هوادار تشكر كرد.

* دروازه‌بان‌ها به مدت 30 دقيقه زير نظر يحيوي به گفت‌وگو پرداختند و دايي هم براي دقايقي با عبدي گفت‌وگو كرد.

* محمود خوردبين در تمرين امروز همچنان به دليل فوت ناصر حجازي ناراحت و غمگين بود كه در چهره او كاملا ديده مي‌شد. تعريف كردن خاطرات خوردبين در تمرين امروز در نوع خود بسيار جالب بود.

 

غلامرضا رضایی و جلال اکبری به دلیل مصدومیت، حمیدرضا علی عسگری و سامان آقازمانی به جهت حضور در تیم ملی امید، غایبان تمرین امروز بودند.

 

مهاجمان و هافبک های نفوذی با علی دایی، مدافعان و هافبک های دفاعی نیز با میاچ به تمرین پرداختند. سپس دو گروه بازیکنان با پاسکاری و شوت به سمت دروازه ها به کار خود ادامه دادند.

دروازه بانان هم زیر نظر محمد علی یحیوی تمرین کرده و به شوت گیری پرداختند.

 

* در مرحله پاياني بازيكنان با دستور دايي به دو تيم زرد و قرمز تقسيم شدند و به فوتبال دستگرمي پرداختند. نكته جالب اين بود كه ابتدا دايي در اين بازي به عنوان داور بود و سپس خود كاور زرد پوشيد و پا به توپ شد. پاس‌هاي در عمق او باعث شد كه مياچ او را بارها تشويق كند.

این دیدار در دو سوم زمین انجام شد.

 

* محمد پروين در حاشيه تمرين دقايقي به توپ ضربه زد كه با تذكر جدي فشنگچي روبه‌رو شد. فشنگچي از وي خواست تا با شرايط حادي كه پروين دارد فعلا از ضربه زدن به توپ خودداري كند.

 

*‌خبر پاداش باشگاه پرسپوليس به بازيكنان در صورت برد سپاهان، فولاد خوزستان و قهرماني در جام حذفي در تمرين امروز پيچيد، همين موضوع باعث شد تا بازيكنان با انگيزه خاصي تمرين كنند.

 

* دايي در انتهاي تمرين دقايقي با هواداران به گفت‌وگو پرداخت.

*مياچ در بخش پاياني تمرين به صورت انفرادي شروع به دودين كرد كه همين موضوع باعث شد بازيكنان پرسپوليس به حالت شوخي مربي تيم خود را مورد تشويق قرار دهند.

 

تمرین ساعت 19:30 به پایان رسید و بازیکنان پس از سرد کردن بدن ها محل تمرین را ترک کردند. تمرین فردا (چهارشنبه) از ساعت 18 در زمین مجموعه ورزشی درفشی فر برگزار می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)