حركت به سمت بهشت زهرا
مرجع خبری پرسپولیس : آتيلا حجازي از مردم به دليل حضورشان در ورزشگاه آزادي تشكر كردند.

 

در بين جمعيت هنرمندان هم حضور دارند. پرستو صالحي و آناهيتا همتي و ايرج نوذري از اين جمله نفرات هستند. عليرضا منصوريان، مهدي تاج، بهروز رهبري فرد، دكتر سيار، كاظم محمودي، حسين فركي، ابراهيم آشتياني، حجت الاسلام عليپور، محمد خرمگاه، منصور رشيدي، ماركار آقاجانيان، نيما نكيسا، اميرحسين پيرواني، علي خسروي، صادق ورمزيار هم در ورزشگاه حضور داشتند.

 

* هواداران استقلال عادل فردوسي پور را تشويق كردند و مي گفتند ” عادل عشق ناصر ” و او براي تشكر از هواداران به سمت آنها رفت.

 

* هواداران با شعارهاي خود به همسر حجازي تسليت مي گفتند.

 

* هواداران استقلال در نوشته اي ياد حجازي را گرامي داشتند. آنها با پلاكاردي كه روي آن نوشته شده بود؛ “هرگز جلوي كسي غير از خدا سر خم نمي كنم اگر سقف آسمان كوتاه تر از قامتم باشد ” ارادت خود را به حجازي نشان دادند.

 

* حسن روشن سمت هواداران رفت و به‌شدت هم گريه مي كرد.

 

* خبرنگاران به سمت علي كريمي رفتند و تا با وي در مورد حضورش در تشييع پيكر حجازي مصاحبه كنند، اما او با لحني عصباني خطاب به آنها گفت:‌ الان زمان مصاحبه نيست!

 

* آتيلا حجازي ضمن تشكر، از همه افراد حاضر در ورزشگاه دعوت كرد تا در بهشت زهرا حضور يابند. بيش از 20 هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند.

 

* اعضاي تيم فوتبال اميد همگي در ورزشگاه آزادي حضور داشتند.

 

*مراسم در ورزشگاه آزادي خاتمه يافت و مردم با اتمام مراسم مقابل در غربي ورزشگاه تجمع كردند و مشغول عزاداري هستند. آنها عكس حجازي را در دستان خود دارند و به عزاداري مشغول هستند. همچنين آمبولانس حامل پيكر ناصر حجازي در بين هواداران است و آتيلا حجازي نيز با آنها مشغول عزاداري است.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)