مرجع خبری پرسپولیس : بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی در سال جدید، سازمان تربیت بدنی و وزارتخانه ها نمی توانند برای ورزش حرفه ای هزینه کنند. بر همین اساس شرایط تیم های استقلال و پرسپولیس و برخی تیم های صنعتی مشخص نیست.

 

از طرفی پرسپولیس و استقلال به دلیل اینکه از نظر مالی زیانده هستند قادر به حضور در بازار بورس نخواهند بود و خود به خود بحث فروش سهام آنها هم مشکلات بسیاری در پی خواهد داشت. در همین ارتباط برخی افراد مسئول در حال رایزنی هستند تا زمینه حضور بخش خصوصی را در دو باشگاه پرطرفدار پایتخت با نظارت سازمان تربیت بدنی (وزارت ورزش و جوانان) فراهم کنند.

 

در این خصوص شنیدیم علی پروین، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که بیشترین نقش را در موفیت این تیم چه در دوران بازیگری و چه در زمان مربیگری داشته یکی از افرادی است که مورد وثوق سازمان ورزش و علی سعیدلو قرار دارد.

پروین پس از مشورت با چند تن از دوستان متمول خود آمادگی کامل برای بدست گرفتن پرسپولیس را دارد و حتی رایزنی های او طی یکی دو روز اخیر بسیار نتیجه بخش بوده است. پروین که چند سال پیش طرح خودکفایی پرسپولیس را مطرح کرده بود که از هزار عاشق پرسپولیسی و علی پروین مبالغی دریافت شود تا تیم را بچرخاند، امروز «تز» جدیدی را جایگزین آن روش قدیمی کرده است. او ضمن مذاکره با چند بانک و موسسه مالی خصوصی قصد دارد آنها را به عنوان اسپانسر در کنار خود داشته باشد.

 

 

البته در حال حاضر بانک شهر حامی مالی پرسپولیس و استقلال است اما گفته می شود مذاکره پروین با مدیرعامل موسسه مالی مهر اقتصاد نیز مثبت بوده است. هر چند او در تیم هیئت مدیره ای خود نام امیر عابدینی را هم آورده است. همان مدیری که پرسپولیس در دوران مدیریتش بیشترین عناوین قهرمانی را به دست آورد. البته بانک آریا که وابسته به شرکت امیر منصور است از جمله گزینه های پروین برای ساپورت مالی پرسپولیس است.

 

از طرفی واگذاری ریاست هیئت مدیره استقلال به اسطوره فقید آبی «ناصر حجازی» تا حدودی باعث دلخوری اهالی فوتبال شد که چرا زمانی که حجازی سرحال و قبراق بود چنین مسئولیتی به او واگذار نشد؟ و این موضوع مزید بر علت شد تا مسئولان ورزش برای واگذاری پرسپولیس به علی پروین پیشقدم شوند. جالب اینکه علی پروین از حالا با دوستان متمول خود مذاکره کرده و همه آنها آمادگی خود را برای ساپورت مالی پرسپولیس اعلام کردند. امیر عابدینی، حسین هدایتی، همت آبادی و … افرادی هستند که می توانند در صورت رخ دادن این اتفاق یار و یاور پروین و پرسپولیس مدل 90 باشند.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)