دلخوری های رضایی را تایید می کنم

مرجع خبری پرسپولیس : حضور غلامرضا رضایی در تمرین روز دوشنبه پرسپولیس و جلسه او با دکتر زرینه، حرف و حدیث های بسیاری به همراه داشت و شنیده می شود بین آنها اختلاف شدیدی وجود دارد اما زرینه این خبر را تکذیب می کند.

 

فرید زرینه در این خصوص گفت: مشکل خاصی بین ما پیش نیامده است. رضایی در تمرین روز دوشنبه انتقاداتی نسبت به نحوه درمان خود در کلینیک باشگاه داشت و وقتی حرف هایش را شنیدم، نارضایتی اش را تایید کردم.

 

دکتر پرسپولیس با بیان اینکه افراد حاضر در کلینیک باشگاه پرسپولیس زیر مجموعه او نیستند، اظهار داشت: به نظر من سیاست باشگاه در قبال بخش پزشکی اشتباه است و نتیجه این اشتباه در مورد رضایی پیش می آید که بعد از گذشت 7 هفته هنوز درمان نشده است.

او ادامه می دهد: موضوعی که در حال حاضر مبهم است سلامتی غلامرضا رضایی است که سعی خواهم کرد هر چه سریع تر محقق شود. البته این را بگویم رضایی به علت دور بودن مسیرش از کلینیک من تصمیم گرفت به کلینیک استقلال برود و با این حساب از زیر نظر من خارج شد.

 

 

دکتر پرسپولیس با ابراز گلایه از مهاجم این تیم می گوید: در صحتبی که با غلامرضا داشتم به او گفتم نباید بدون مشورت با من به کلینیک استقلال میرفت و خودش پذیرفت در این مورد اشتباه کرده است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)