دوست دارم بارسلون قهرمان اروپا شود
مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت:تمام سعي و تلاش خودمان را انجام مي‌دهيم تا در جام حذفي قهرمان شويم و اين قهرماني مي‌دانيم كه با عبور از سد سپاهان ميسر مي‌شود.

 

علي دايي پس از تمرين امروز در خصوص بازي مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: بازي بسيار سختي را در پيش داريم همانطور كه شما مطلع هستيد پس از بازي با پيكان تمرينات ويژه و پرفشاري را دنبال كرده‌ايم و بسيار آماده هستيم تا خودمان را در يك بازي جدي محك بزنيم.

 

وي افزود: شما مي‌دانيد ما همين‌ چند روز گذشته در اصفهان به ديدار سپاهان رفتيم به همين دليل شناخت كافي از فوتبال سپاهان داريم همه مطلع هستيد سپاهان امسال تيم بسيار خوب و قدري بوده و بر همين اساس ما روز سختي را در پيش داريم تمام سعي و تلاش خودمان را انجام مي‌دهيم تا در جام حذفي قهرمان شويم و اين قهرماني مي‌دانيم كه از سپاهان مي‌گذرد.

 

دايي افزود: برهمين اساس با انگيزه‌اي كه بازيكنانمان دارند به دنبال شكست سپاهان هستيم همه خوب كار كردند و همه به دنبال اين هستند تا به 3 امتياز بازي برسيم. شما مي‌دانيد خيلي وقت است كه ما بازيكن مصدوم و محروم داريم و اين مورد براي ما امري طبيعي شده است اما اينها باعث نمي‌شود مشكلي به وجود بيايد و تمام سعي خودمان را مي‌كنيم تا مقابل سپاهان به امتياز لازم برسيم.

 

وي در جواب اين سوال كه آيا بازي روز يكشنبه از بازي اصفهان در ليگ برتر سخت‌‌تر است يا خير، گفت: ما تجربه بسيار خوبي در آن بازي پيدا كرديم اين تجربه قطعاً روز يكشنبه به درد ما مي‌خورد و بايد از آن استفاده كنيم تا سپاهان را شكست دهيم.

 

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص تشكيل وزارت ورزش و احتمال حضور حبيب كاشاني در رأس آن نيز گفت: من نظر خاصي در اين باره ندارم چون آدم سياسي نيستم و به هيچ عنوان دنبال اين مسائل نيستيم كه بخواهم درباره وزارت ورزش و جوانان نظري بدهم. من فقط آروزيم اين است كسي بيايد اين وظيفه مهم را در وزارت ورزش بر عهده بگيرد كه بتواند به ورزش ما كمك كند. كساني بايد بيايند كه به ورزش ما كمك كنند. بايد كساني در رأس وزارت ورزش قرار گيرند كه در ورزش باشند و سابقه‌شان درخشان باشد. آدم‌هاي بزرگي بايد بيايند كه انشاءالله ورزش ما را به آن سطحي كه شايسته‌اش است برسانند مهم‌ترين چيز در اين موضوع به دست آوردن دل مردم است كه وزير ورزشي بايد بيايد و اين كار را انجام بدهد.

 

وي افزود: مردم ما به نظر من استحقاق خيلي بيشتر از اين حرفها را دارند و بايد هميشه طعم موفقيت در مسابقات مختلف را بچشند. پس باز هم مي‌گويم كساني بايد در وزارت ورزش حضور يابند كه واقعاً به ورزش كمك كنند و سطح توقع مردم را بدانند تا جواب مثبت به آن بدهند.

 

دايي در پايان در خصوص فينال ليگ قهرمانان اروپا نيز گفت: من دوست دارم فردا بارسلونا قهرمان شود چون فوتبال اين باشگاه را دوست دارم اين باشگاه بالاتر از تمام تيم‌هاي دنيا و به سبك و كلاس خاصي فوتبال را به نمايش مي‌گذارد. باتوجه به بازيكناني كه دارد خودم هم دوست دارم بارسلونا قهرمان شود. مطمئن باشيد حق بارسلونا است تا به فينال ليگ قهرمانان اروپا بيايد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)