مرجع خبری پرسپولیس : مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با پيروزي دو بر يك برابر سپاهان به مرحله نيمه‌نهايي جام حذفي صعود مي‌كنيم.

 

ژلكو مياچ در مورد ديدار فردا برابر سپاهان اظهار داشت: به گفته همه كارشناسان بازي بسيار سختي در پيش داريم اما اگر بخواهيم قهرمان شويم بايد در اين روز سخت با تمام تمركز و توان خود به ميدان برويم.

وي افزود: بعد از بازي با پيكان گفته بودم كه شانس ما و سپاهان براي اين بازي 50 – 50 است، سپاهان يك تيم باتجربه و داراي بازيكنان بسيار مستعدي است و اين مسابقه به نظر من يكي از سنگين‌ترين بازي‌ها در فصل جاري براي پرسپوليس است.

مياچ ادامه داد:‌ در حال حاضر در شرايط بسيار خوبي هستيم. همين موضوع من را بسيار اميدوار مي‌كند. ما در بازي مقابل سپاهان در اصفهان در ليگ برتر به نتيجه تساوي رسيديم و بعد از آن با 5 گل پيكان را شكست داديم. به همين دليل است كه در شرايط خوبي هستيم. شكست پيكان روحيه خوبي به ما داد. 9 روز بعد از بازي با پيكان هم فرصت داشتيم كه خودمان را آماده كنيم.

وي در پايان در جواب اين سؤال كه نتيجه بازي را چگونه پيش‌بيني مي‌كنيد گفت: به نظر من با نتيجه دو بر يك سپاهان را در تهران شكست خواهيم داد تا به مرحله بعدي برويم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)