مرجع خبری پرسپولیس : عضو كارگروه تربيت بدني مجلس شوراي اسلامي گفت: سابقه مديريت كاشاني در پرسپوليس ضعيف بوده و رضايت‌بخش نبوده است.


به نقل از فارس ، سيد جلال يحيي زاده با اشاره به گزينه‌هاي مطرح براي رياست وزارت ورزش و جوانان، اظهار داشت: اغلب تغيير و تحولات اخير در دستگاه‌هاي فرهنگي، سياسي بوده‌ است و امروز نيز برخي تلاش مي‌كنند تا افراد سياسي و غيرورزشي را وارد وزارت ورزش و جوانان كنند.

 

وي با بيان اينكه در تغيير و تحولات اخير دستگاه‌هاي فرهنگي افراد سياسي در رأس برخي مناصب قرار گرفته‌اند، ادامه داد: جرياني در دولت در تلاش است تا گزينه‌هاي سياسي و مورد نظر خود را وارد دستگاه‌هاي فرهنگي كند و وزارت ورزش و جوانان نيز يكي از مهم‌ترين دستگاه‌هاي مدنظر اين جريان است.


نماينده مردم تفت و ميبد ورود افراد سياسي به نهادهايي مانند سازمان ميراث فرهنگي و وزارت ورزش و جوانان را خطرناك توصيف كرد و گفت: در تغيير و تحولات جديد، بدترين نوع افراد سياسي، يعني افراد سياست‌باز وارد نهادهاي فرهنگي شده‌اند و درباره وزارت ورزش و جوانان نيز برخي تلاش مي‌كنند تا چنين افرادي را به عنوان وزير اين وزارتخانه مطرح كنند.

 

* در تغيير و تحولات دستگاه‌ها، حرف آخر را يك فرد مي‌زند
يحيي‌زاده با اشاره به تغيير و تحولات اخير در دستگاه‌ها از جمله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و سازمان ميراث فرهنگي، تصريح كرد: در تغيير و تحولات چند ماه اخير در دستگاه‌هاي دولتي، حرف اول و آخر را تنها يك فرد زده است و نظر و خواسته اين عضو هيات دولت بوده كه نحوه تغيير مناصب را در دستگاه‌ها رقم زده است.

عضو فراكسيون روحانيون مجلس اعمال نظر (ا.م) در تغيير و تحولات دستگاه‌ها را مسلم دانست و گفت: به نظر مي‌رسد در معرفي وزير پيشنهادي براي وزارت ورزش و جوانان نيز افرادي كه به (ا.م) و خواسته‌ها و خط فكري وي نزديك‌تر باشند شانس بيشتري براي معرفي به عنوان وزير پيشنهادي ورزش و جوانان از سوي دولت دارند.

*سابقه مديريت كاشاني در پرسپوليس رضايت‌بخش نبوده است
عضو كميسيون فرهنگي با اشاره به مطرح شدن حبيب كاشاني به عنوان يكي از گزينه‌هاي معرفي شده براي وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: نام كاشاني به عنوان يكي از گزينه‌هاي مطرح براي وزارت ورزش و جوانان در كنار علي سعيدلو و محمد علي آبادي و نيز گزينه‌هاي پيشين مطرح شده و مذاكراتي نيز درخصوص برنامه‌هاي احتمالي براي اين وزارتخانه انجام گرفته است.

 

 

يحيي‌زاده سوابق مديريتي كاشاني در پرسپوليس را ضعيف و نامطلوب ارزيابي كرد و ادامه داد: مجلس حق دارد در بررسي وزير پيشنهادي وزرات ورزش و جوانان، با توجه به معيارهاي مدنظر و نيز سوابق و تجربيات مديريتي و مربوط شخص معرفي شده، نظر خود را اعلام كند و درصورتي كه كاشاني به عنوان وزير پيشنهادي دولت براي وزارت ورزش و جوانان معرفي شود، سوابق مديريتي وي به دقت بررسي و در نظر نهايي مجلس شوراي اسلامي اعمال خواهد شد.

 

*معرفي وزير پيشنهادي ورزش و جوانان در صحن روز يك‌شنبه مجلس بعيد است
يحيي‌زاده با اشاره به گمانه‌زني‌هاي پيشين مبني بر معرفي وزير ورزش در هفته جاري، اظهار داشت: با توجه به تحولات صورت‌گرفته و اخبار غيررسمي، بعيد است كه وزير پيشنهادي دولت براي وزارت ورزش و جوانان فردا يك شنبه 8 خرداد 90 به مجلس شوراي اسلامي معرفي شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)