مرجع خبری پرسپولیس : محمد منصوري هافبك چپ پا و تكنيكي پرسپوليس درباره شرايط تيمش قبل از مصاف با سپاهان مي‌گويد: ما يك بازي حساس داريم چون ليگ ايران و آسيا را از دست داده‌‌ايم و مي‌خواهيم در جام حذفي موفق باشيم.

 

«ما فصل پر فراز و نشيب و پرحاشيه‌اي را پشت‌سر گذاشتيم و نتوانستيم نتايج خوبي بگيريم اما مي‌خواهيم با پيروزي در بازي حساس يكشنبه به دور بعد صعود كنيم و خودمان را براي بازي بعدي اين مرحله آماده كنيم.»

وي درباره شرايط فعلي پرسپوليس مي‌گويد: «اگر ما ليگ قهرمانان را فاكتور بگيريم، اين اواخر در ليگ هم خوب بازي كرديم و هم خوب نتيجه گرفتيم. فكر مي‌كنم يك مقدار دير هماهنگ شديم اما الان وضعيت تيم‌مان خوب است و با توجه به ميزباني انگيزه زيادي براي صعود به دور بعد داريم.»

منصوري در پاسخ به اين سوال كه آيا پرسپوليس توانايي شكست سپاهان را دارد يا خير مي‌گويد: «صد در صد. ما در همين هفته‌هاي آخر ليگ در زمين سپاهان با اين تيم صفر- صفر مساوي كرديم. آن بازي هم براي سپاهاني‌ها مهم بود وگرنه مثل بازي با سايپا از نفرات اصلي‌شان استفاده نمي‌كردند.»

«با اينكه در آن بازي ما بازيكنان محروم و مصدوم زيادي داشتيم اما سپاهان با تمام قوا مقابل ما ظاهر شد ولي ما بازي خيلي خوبي انجام داديم. اميدوارم روز يكشنبه هم با يك بازي زيبا برنده مسابقه باشيم.»

وي در خصوص حضور تماشاگران در ورزشگاه هم مي‌گويد: «صد در صد تماشاگران زيادي به ورزشگاه خواهند آمد. ما بازي مهمي در پيش داريم و اميدوارم هواداران ورزشگاه را پر كنند تا با يك پيروزي خوب صعودمان را جشن بگيريم. اگر اين بازي را ببريم مي‌توانيم خودمان را براي قهرماني آماده كنيم و اگر اين كار را انجام دهيم درست مثل سپاهان كه دو سال متوالي قهرمان ليگ برتر شده ما هم كارنامه خوبي بر جاي خواهيم گذاشت.»

منصوري كه در اصفهان 90 دقيقه مقابل سپاهان به عنوان گوش چپ بازي كرد درباره بازي كردن خودش در مسابقه حساس جام حذفي مي‌گويد: «آقاي دايي از عملكرد من در آن بازي راضي بود اما هر كس بازي كند براي موفقيت تيم است كه در نهايت اهميت پيدا مي‌كند.»

ظاهرا امير قلعه‌نويي اعتقاد عجيبي به منصوري دارد. آيا اين مهم انگيزه او را زياد نخواهد كرد؟ خودش مي‌گويد: «چرا، من هميشه مقابل سپاهان خوب بازي كردم و اگر يكشنبه هم بازي كنم بهترين عملكردم را ارائه خواهم كرد و دوست دارم يكي از اركان موفقيت تيم باشم.»

اما دليل اعتقاد ويژه قلعه‌نويي به منصوري چيست؟ «وقتي ايشان مربي تيم ملي بودند من را دعوت كردند. بعد از اينكه آقاي قلعه‌نويي سرمربي استقلال و سپاهان شد در سه چهار مقطع از جمله نيم فصل امسال و پارسال من را مي‌خواستند كه اين انتقال ميسر نشد.»

حالا اگر قلعه‌نويي در سپاهان بماند، منصوري فصل بعد در اين تيم بازي خواهد كرد؟ خودش با خنده مي‌گويد: «معلوم نيست فعلا كه يك فصل ديگر با پرسپوليس قرارداد دارم.»

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)