مرجع خبری پرسپولیس : رحمان احمدي آنقدر براي بازي با سپاهان انگيزه دارد كه بازي ليگ مقابل سپاهان و ناراحتي‌اش از نبودن در تركيب تيم در آن بازي را خيلي زود فراموش كند تا آماده بازي حذفي مقابل سپاهان شود.

 

احمدي اگرچه هنوز نمي‌داند در تركيب پرسپوليس مقابل سپاهان قرار مي‌گيرد يا نه اما آنقدر با انگيزه در تمرين‌ها ظاهر مي‌شود تا دايي اين فرصت را به او بدهد و بتواند مقابل تيم سابقش خودنمايي كند.

 

بعد از اينكه در بازي با سپاهان از هفته بيست و سوم ليگ نبودي، خيلي ناراحت شدي و گفته بودي در تمرين‌ها خيلي خوب ظاهر نمي‌شوي. الان هم وضعيت به همان صورت است يا اينكه خودت را براي جام حذفي آماده مي‌كني؟

آن روزها بالاخره تمام شد و الان وضعيتم خيلي خوب است و مشكلي براي بازي ندارم. خدا را شكر الان هم به لحاظ روحي و هم بدني شرايط خوبي دارم.

فكر مي‌كني در بازي حذفي مقابل سپاهان در تركيب تيم باشي؟
نمي‌دانم، هنوز چيزي مشخص نيست و همه چيز به نظر آقاي دايي برمي‌گردد.

اما قبلا گفته بودي از رفتارهايي كه در تمرين مي‌شود، مشخص است چه كسي بازي مي‌كند …
الان هم مشخص است اما خب ممكن است نظر سرمربي تيم در دقيقه 90 تغيير كند و همه چيز عوض شود.

الان خودت حس مي‌كني در بازي با سپاهان در تركيب هستي يا نه؟
من هيچ مشكلي براي بازي كردن ندارم و خيلي خوب هم تمرين كردم. نمي‌توانم در مورد حسم صحبت كنم اما دوست دارم بازي كنم.

چرا رحمان احمدي براي بازي با سپاهان اين قدر انگيزه دارد؟
من فكر مي‌كنم فقط رحمان احمدي براي اين بازي انگيزه ندارد، بلكه همه بازيكنان با انگيزه هستند و همه مي‌خواهيم كه تيم برنده شود.

اما انگار انگيزه شما بيشتر از بقيه است؟
نه، اينطور نيست. شما اگر تمرين‌ها را ديده باشيد مي‌بينيد كه همه با انگيزه تمرين مي‌كنند و سعي دارند بهترين كار را انجام دهند تا در تركيب تيم قرار بگيرند چون همه مي‌خواهند به تيم كمك كنند تا سپاهان را ببريم و قهرمان جام حذفي شويم. به نظر من سرمربي تيم اين هفته كار سختي براي انتخاب 11 نفر دارد چون واقعا همه بچه‌ها خيلي خوب كار مي‌كنند البته اين جو خيلي خوب است و با اين روحيه مي‌توانيم در جام حذفي موفق شويم.

پس بازي با سپاهان جذاب و ديدني خواهد شد؟
اميدوارم اينطور باشد و همه لذت ببرند، مخصوصا طرفداران پرسپوليس.

بازي را در كل چطور مي‌بيني؟
خب سپاهان مهره‌هاي بسيار خوبي دارد و با توجه به بازي كه هفته گذشته مقابل بنيادكار داشت و پيروز شد، از نظر روحي هم در شرايط خيلي خوبي قرار دارد البته در طرف مقابل هم ما با توجه به اينكه در بازي آخر ليگ يك پيروزي پر گل داشتيم، شرايط خوبي داريم و آماده بازي با سپاهان هستيم.

نتيجه را چطور پيش‌بيني مي‌كني؟
فوتبال قابل پيش‌بيني نيست اما اميدوارم هواداران به ورزشگاه بيايند و تيم‌شان را تشويق كنند تا پيروز شويم. ان‌شاءا… در اين بازي هم هواداران يار دوازدهم خواهند بود و به تيم كمك خواهند كرد.

راستي، به عنوان يك گلر، چه چيزي از ناصر حجازي آموختي؟
خب چيزهايي كه ياد گرفتم را نمي‌شود به سادگي بيان كرد. چيزهايي كه از ايشان شنيدم و ياد گرفتم را هميشه سرلوحه كار خودم قرار دادم و به همه جواناني كه مي‌خواهند دروازه‌بان بزرگي شوند توصيه مي‌كنم كه ناصر حجازي را الگوي خود قرار بدهند چون حجازي يك اسطوره بود و واقعا جايش خالي است. ان‌شاءا… خداوند ايشان را به بهترين درجات در آخرت نائل كند. من به شخصه خيلي ناراحتم و درگذشت اين اسطوره را به خانواده‌شان و اهالي فوتبال تسليت مي‌گويم.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)