مربی جدید پرسپولیس در کشور برزیل بیشتر در تیم اینترناسیونال کار کرده است.

با جدایی حمید مطهری از کادر فنی پرسپولیس، مسئولان این باشگاه به دنبال یک مربی خارجی بودند که به نظر می‌رسد با مربی 47 ساله‌ای که در سنین جوانی مربیگری را آغاز کرده به توافق رسیدند.

اوسمار لوس ویرا، متولد تابستان 1975 دارای بالاترین مدرک مربیگری فیفا است و علاقه‌اش در تیم‌هایی که کار کرده بر پایه سیستم ۱-۳-۲-۴ است و سابقه مربیگری در تیم‌هایی مثل ویتوریا، گوارانی، کورینتیانس، اینترناسیونال، فلومیننسه و … را دارد.

ویه‌را مربیگری را از سال ۲۰۰۹ یعنی زمانی که ۳۴ ساله بود استارت زده و در تیم ژوونتود برزیل به عنوان مدیرفنی کار را شروع کرده است. زیر ۲۰ ساله‌های کورینتیانس، براگانتینو، گوآرانی، ویتوریا و اینترناسیونال از دیگر تیم‌هایی بودند که این مربی در آنها فعالیت داشته است.

مربی برزیلی جدید پرسپولیس بیشتر در زمینه جوانان کار کرد تا اینکه پس از 2 سال کار در تیم زیر 20 سال کورینتیانس، در فصل 2017-2018 دستیار مربی اصلی شد و سپس به تیم اصلی راه پیدا کرد.

اوسمار ویرا در سال 2019 هدایت گوارانی و ویتوریا را برعهده داشت و در سال 2020 دوباره به عنوان دستیار به اینترناسیول پیوست تا انتهای فصل 2021 در این تیم ماند.

در آغاز فصل 2021-2022 هدایت سیانورته برزیل را برعهده گرفت.

در مجموع ویرا در اینترناسیول به عنوان دستیاری عملکرد بهتری نسبت با سایر تیم‌ها از خود به ثبت رسانید. باید دید در ایران و باشگاه پرسپولیس چه عملکردی از خود نشان خواهد داد.

سوابق دستیار جدید گل محمدی به شرح زیر است:

۲۰۲۲ سیانورته سر مربی
۲۰۲۱ اینترناسیونال سری آ برزیل دستیار اول
۲۰۲۰/۲۱ اینتر ناسیونال سری آ برزیل دستیار و برای دو بازی سرمربی
۲۰۲۰ رئیس آکادمی کورینتیانس
۲۰۱۹ باشگاه ویتوریا سری بی سرمربی
۲۰۱۹ باشگاه گوارانی سری بی سرمربی
۲۰۱۸ باشگاه کورینتیانس دستیار
۲۰۱۸ باشگاه کورینتیانس سرمربی
۲۰۱۷ باشگاه کورینتیانس دستیار
۲۰۱۶ سرمربی زیر ۲۰ سال کورینتیانس
۲۰۱۵ سرمربی تیم براگانتینو
۲۰۱۳/۱۵ سرمربی زیر ۲۰ سال کورینتیانس
۲۰۰۹/۱۰ سرمربی تیم ژوونتود برزیل

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)