مرجع خبری پرسپولیس : كاپيتان سابق تيم ملي فوتسال گفت: ديگر به هيچ عنوان به پرسپوليس نمي‌روم و با حبيب كاشاني همكاري نخواهم كرد.

 

بابك معصومي در مورد ديدار روز گذشته‌اش با رئيس سازمان تربيت‌بدني اظهار داشت: زماني كه بيمارستان بودم، سعيدلو به ملاقاتم آمد و گفت هر موقع حالت خوب شد، به سازمان بيا، من هم براي عرض ادب به ديدارش رفتم.

وي ادامه داد: سعيدلو يكي از مديران لايق ورزش است كه در مدت حضورش در سازمان تربيت‌بدني كارهاي زيادي انجام داده و تيم‌هايمان در رشته‌هاي مختلف نتايج مطلوبي كسب كرده‌اند.

مربي تيم فوتسال پرسپوليس در ليگ دسته اول كه همراه با اين تيم به ليگ برتر صعود كرد و بعد از جمع سرخپوشان جدا شد، تصريح كرد:‌ به هيچ عنوان ديگر به پرسپوليس نخواهم رفت و با حبيب كاشاني همكاري نمي‌كنم، حتي اگر روي تخت بيمارستان باشم از او كمك نمي‌گيرم. كاشاني مي‌خواهد با من قدرت‌نمايي كند، در حالي كه زورم به او نمي‌رسد.

بابك معصومي در مورد حسين شمس نيز تاكيد كرد: در ديدار با سعيدلو صحبتي در مورد وي نداشتيم اما اين‌طور كه شنيده‌ام قرار است اين دو جلسه‌اي با هم داشته باشند كه زمينه بازگشت شمس به تيم ملي فراهم شود.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)