مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال سپاهان گفت: در ضربات پنالتي شانس ندارم و هنگام اين ضربات غزل خود را مي‌خوانم.

 

امير قلعه نويي پس از شكست 4 بر 2 برابر پرسپوليس در ضربات پنالتي در نشست خبري اظهار داشت: ابتدا بايد درگذشت ناصر حجازي اسطوره فوتبال ايران را تسيلت بگويم و همچنين از مسئولان برگزاري مسابقه تشكر كنم. امروز روز قشنگي براي پرسپوليس و سپاهان بود و يك روز به ياد ماندني در فوتبال ما. از هواداران سپاهان تشكر مي‌كنم كه 120 دقيقه ما را تشويق كردند.

وي ادامه داد: تا دقيقه 105 حاكم توپ و ميدان بوديم و مي‌توانستيم در همان 90 دقيقه كار را تمام كنيم اما از دقيقه 105 به بعد بازيكنان ما تخليه شدند كه دليلش بازي برابر بنياد كار ازبكستان بود. اين پيروزي را به طرفداران پرسپوليس، علي دايي و حبيب كاشاني تبريك مي‌گويم.

قلعه نويي افزود: من در ضربات پنالتي شانس ندارم و وقتي نوبت اين ضربات مي‌رسد غزل خود را مي‌خوانم. اين از ضربه هادي عقيلي كه امشب زده شد و آن هم از ضربه مهدي مهدوي كيا كه در ديدار با كره جنوبي زد و به بيرون رفت.

سرمربي سپاهان در مورد اينكه پرسپوليس شانس قهرماني دارد يا نه گفت: با توجه به اينكه 4 تيم شانس قهرماني دارند اجازه بدهيد در اين مورد حرفي نزنم اما پرسپوليس 120 دقيقه سخت را در اهواز برابر فولاد در پيش خواهد داشت.

قلعه نويي در مورد اعتراض‌اش به داور مسابقه گفت: با برخي از كارشناسان تلفني تماس گرفتيم و آنها گفتند يكي از ضربات پنالتي پرسپوليس بايد تكرار مي‌شد. اجازه بدهيد نام اين كارشناسان را نگويم.

وي اظهار داشت: فصل سختي را پشت سر گذاشتيم. در برخي روزها فقط با 12 بازيكن تمرين مي‌كرديم. از بازي با استقلال تا شروع ليگ قهرمانان آسيا 25 بازي برگزار كرديم كه 11 مسابقه بيرون از خانه بود. 20 پرواز سخت داشتيم. خيلي سخت بود. بي برنامگي هم در مسابقات داشتيم. البته بايد از عزيز محمدي تشكر كنم زيرا زماني كه من در كميته فني حضور داشتم ايشان از برنامه باشگاه‌ها حمايت مي‌كردند.

وي افزود: خدا را شكر مي‌كنم كه سپاهان در اين فصل به 2 هدف از 3 هدفش رسيد. ما چند روز تمرينات را تعطيل مي‌كنيم. در اوايل فصل بازيكنان ملي پوش ما پس از بازي در تيم ملي از نظر فيزيكي و روحي تخليه شده به تمرينات سپاهان برمي‌گشتند. خوشبختانه كي‌روش مربي حرفه‌اي است و وضعيت بازيكنان را بررسي مي‌كند. با اين حال ما براي ملي پوشان برنامه داريم. اگر با سپاهان توافق كنم كه كار مي‌كنيم در غير اين صورت به خانه مي‌رويم اما نبايد فشار زيادي روي بازيكن ملي پوش باشد.

قلعه نويي در مورد اينكه پيش از اين گفته بود پس از ديدار با پرسپوليس در مورد ماندن يا نماندش در سپاهان اظهار نظر خواهد كرد تاكيد كرد: من 3 جلسه با ساكت و يك جلسه با هيات مديره‌‌ باشگاه داشتم. توافقات انجام شده فقط امضاي نهايي مانده است. بايد از كارخانه فولاد تشكر كنم. سميعي نژاد و گروهش به ما خيلي كمك كردند.

قلعه نويي در مورد اظهارات رئيس هيات مديره باشگاه سپاهان مبني بر عدم رعايت سقف قرارداد گفت: من نمي‌توانم در حوزه مديريت اظهار نظر كنم. بهتر است اين سؤال را از خودشان بپرسيد.

سرمربي سپاهان در مورد اينكه تعويض جان‌واريو اشتباه بود يا نه و بهتر نبود يك هافبك به جاي جان‌واريو به ميدان فرستاده مي‌شد گفت: ما در ضربات پنالتي شكست خورديم ضمن اينكه من با اين تيم زندگي مي‌كنم و فكرم اين بود كه در طول 90 دقيقه پيروز شويم. بازي را با 3 مهاجم شروع كردم. در نيمه دوم نيز همه چيز در اختيار ما بود اما حقيقي يك روز خوب را پشت سر گذاشت. نمي‌دانم ضربه احسان حاج صفي را چگونه مهار كرد. به هر حال وضعيت بازيكنان را بهتر از شما مي‌دانم. تعويض يك هافبك با يك هافبك برابر 80 هزار تماشاگر كار مهمي نبود. هر چه به وقت‌هاي اضافي نزديك مي‌شديم بازيكنان ما تخليه مي‌شدند.

وي در مورد اينكه طلسم شكست ناپذيري او برابر پرسپوليس شكسته شد گفت: در قوانين فيفا باخت در ضربات پنالتي شكست محسوب نمي‌شود. ما 300 دقيقه برابر پرسپوليس و در حضور 150 هزار تماشاگر بازي كرده‌ايم و فقط يك گل از اين تيم خورده‌ايم. 2 بازي از اين 3 مسابقه نيز در تهران برگزار شده است. در ضربات پنالتي بدشانس هستم. اين از ضربه عقيلي و آن هم از ضربه مهدوي‌كيا. باز هم به علي دايي و كاشاني تبريك مي‌گويم. دايي سرمايه ورزش ما است و اميدوارم دايي و كاشاني موفق شوند.

سرمربي اسبق استقلال در مورد احتمال بازگشتش به اين تيم گفت: شخصا علاقه دارم يك سال ديگر در سپاهان بمانم. من پيشنهادي از استقلال نداشتم و 2 يا 3 ماه است كه با فتح الله‌زاده حرف نزدم تا اينكه به خاطر فوت مادرش به او تسليت گفتم. اين تيم كادر فني مديريتي و بازيكنان خوبي دارد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)