مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم پیشین تیم فوتبال‌‍ پرسپولیس هواداران این تیم را برنده واقعی بازی با سپاهان دانست و سرخپوشان تهرانی را مستحق پیروزی در این بازی دانست.

 

فرشاد پیوس پس از پیروزی پرسپولیس برابر سپاهان ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازی بسیار نفس‌گیری بود، خصوصا وقتی کار به ضربات پنالتی کشده شد، واقعا ما و هواداران پرسپولیس لحظات سختی را پشت سرگذاشتیم.

 

وی ادامه داد: هر دو تیم برای پیروزی به میدان آمده بودند و بازی خوبی را از خود ارائه کردند اما پرسپولیس با حمایت پرشور 80 هزارتماشاگرش موفق شد این بازی بسیار سخت را با پیروزی پشت سربگذارد.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که هواداران چقدر در پیروزی پرسپولیس در این دیدار نقش داشتند؟، خاطرنشان کرد: برنده واقعی این دیدار هواداران پرسپولیس بودند که با تشویق‌های خود به پیروزی تیم کمک کردند. البته پرسپولیس هم عملکرد خوبی برابر سپاهان داشت و مستحق پیروزی در این بازی بود.

 

 

پیوس همدلی بوجود آمده بین بازیکنان را یکی دیگر از دلایل پیروزی پرسپولیس در این دیدار دانست و در پایان در پاسخ به این سوال که این تیم می‌تواند قهرمان جام حذفی شود، گفت: آرزوی همه ما قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی و حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا در سال آینده است اما آنها کار سختی در اهواز پیش رو دارند که امیدوارم در آن مسابقه مهم هم به پیروزی دست یابند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)