براي قهرماني بايد با همه توان تلاش كرد
مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: متاسفانه مصدوميت‌ها اجازه نداد كه به طور كامل در خدمت پرسپوليس باشم.

 

وحيد هاشميان اظهار داشت: روز گذشته پرسپوليس و سپاهان بازي برابري را به نمايش گذاشتند و به نظرم بازي خوبي برگزار شد.

 

سپاهان بسيار خوب و جوانمردانه بازي كرد و همين مورد باعث شد بازي زيباتر شود و من خوشحالم كه در پايان پرسپوليس برنده اين مسابقه حساس شد. نكته مهم در اين بازي خستگي بازيكنان هر دو تيم بود چون بازيكنان پرسپوليس و سپاهان يك سال و نيم است كه تمرين و بازي مي كنند و همين مورد باعث افت بدني مي‌شود.

هاشميان در خصوص حضور خودش در ميدان نيز گفت: من از لحاظ بدني، روحي آماده خدمت به پرسپوليس هستم. در نيم فصل به پرسپوليس آمدم تا به اين تيم كمك كنم اما مصدوميت ها اجازه نداد كه به طور كامل در خدمت اين تيم باشم. در چند بازي گذشته هم به صلاحديد دايي بازي نكردم كه من احترام مي گذارم. هر وقت وارد زمين شوم مطمئن باشيد بهترين بازي‌هايم را به نمايش مي گذارم.

هاشميان در مورد شكسته شدن سرش و عدم تمايلش به ترك ميدان در ديدار مقابل سپاهان گفت: بازي خيلي مهمي بود، من هم دوست نداشتم به خاطر شكستن سرم يك بازيكن پرسپوليس كم شود، چون بازي حساس بود.

 

وي در جواب سؤالي كه آيا پرسپوليس قهرمان جام حذفي مي شود يا نه، تاكيد كرد: بايد تلاش زيادي كنيم چون فولاد تيم خوبي است و بايد براي رسيدن به هدفمان در مقابل اين تيم زحمت بكشيم تا پيروز از ميدان خارج شويم. ما با همه توان در ديدارهاي بعدي بازي مي كنيم و اميدوارم در پايان جام قهرماني را كسب كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)