خدا را شكر 75 هزار نفر را در ورزشگاه آزادي ديديم
مرجع خبری پرسپولیس : علي پروين گفت: در بازي با سپاهان نشد كه به ورزشگاه بيايم اما در فينال جام حذفي براي تشويق پرسپوليس در آزادي حضور خواهم يافت.

 

علي پروين درباره بازي روز گذشته پرسپوليس و سپاهان اظهار داشت: دو تيم بازي نفس‌گير و پاياپايي به نمايش گذاشتند. هر دو تيم كمي احتياط كردند چون باخت در جام حذفي يعني خداحافظي. پرسپوليس بازي را برد و از حالا بايد به فكر فولاد باشد. فولاد تيم خوبي است و يك بار ديگر پرسپوليس بايد با تمام وجود مثل بازي با سپاهان به ميدان برود.

 

وي خطاب به هواداران پرسپوليس گفت: دست تك تك هواداران درد نكند. واقعا عشق كردم. بعد از مدت‌ها 75 هزار هوادار را در ورزشگاه ديدم.

پرسپوليس هر وقت نتيجه بگيرد مطمئن باشيد 100 هزار نفر هم به عشق اين تيم به ورزشگاه مي‌آيند. اين موضوع درباره استقلال هم صدق مي‌كند.

 

پروين در خصوص عدم حضورش در ورزشگاه آزادي در كنار ساير پيشكسوتان پرسپوليس گفت:‌ كمي كسالت داشتم و نتوانستم روز گذشته به ورزشگاه بيايم اما انشاءالله در فينال براي تشويق پرسپوليس به ورزشگاه خواهم آمد تا در جشن قهرماني اين تيم شركت كنم.

پروين در جواب اين سؤال كه چرا پرسپوليس اين همه نوسان دارد، يادآور شد: تيم دايي نبايد وارد حاشيه مي‌شد. چند بار گفتم حاشيه‌ها اين تيم را اذيت كرد در غير اين صورت در ليگ برتر هم مي‌توانست موفق باشد.

پيشكسوت تيم فوتبال پرسپوليي در پايان در مورد گراميداشت ياد و خاطره حجازي در ورزشگاه آزادي گفت: باز هم مي‌گويم دست تك تك هواداران درد نكند. آنها نشان دادند كه اسطوره‌ها در يادشان باقي مي‌مانند. صحنه‌هاي بسيار زيبايي بود كه آتيلا حجازي شاهد اين ماجرا بود. از همه هواداران پرسپوليس كه ياد و نام حجازي را گرامي داشتند تشكر مي‌كنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)