مرجع خبری پرسپولیس : سرمقاله و تیتر اول روزنامه سرپرست پرسپولیس حتی در روزهای پیروزی نیز خالی از نیش و کنایه نیست.

«برنده واقعی تماشاگران پرسپولیس بودند» تیتر اول “پرسپولیس” فردای پیروزی برابر سپاهان بود که در ذیل آن به قلم علیپور ، باجناق کاشانی در سرمقاله روزنامه ، هواداران برنده اصلی این بازی معرفی شدند.

شکی نیست که تقدیم و انتصاب پیروزی برابر پرمهره ترین تیم دهه اخیر فوتبال ایران با یک بازی منطقی ، به اولین و بهترین عاشقان این تیم به خودی خود نه تنها کار بیهوده ای نیست که بسیار هم پسندیده است اما زمانی جا می خوریم که در ادامه می خوانیم: «برنده واقعی بازی دیروز هواداران پرسپولیس بودند ، آنهایی که به دعوت حبیب کاشانی را پذیرفتند و سکوهای ورزشگاه را پر کردند».

 

از سردبیر پرسپولیس با وجود اینکه چندی پیش با یک مصاحبه جنجالی با خبرگزاری ایسنا عناد خود با نفراول کادرفنی تیم خودی را علنی کرد انتظار حمایت بیجا نداریم اما توقعی زیادی نیست که بخواهیم این چنین تیترها و جملات جهت دار و کم مایه ای را در رثای مدیریت باشگاه نبینیم. دعوت حبیب کاشانی اگر کارگر بود که بیش از این ها از آن استفاده می شد.

جناب علی پور هواداران پرسپولیس همیشه برنده هستند. این اولین دعوت حبیب کاشانی نبوده و روزهای بسیاری هم بوده که هواداران به دعوت وی لبیک(!) نگفته اند و برنده بوده اند چرا که با کم محلی معنی دار خود سکوهای خالی آزادی را به رخ مسئولان سهل انگار خود کشیده اند تا به خود بیایند و دست از آبروریزی محبوب ترین تیم آسیا بردارند.

هوادار پرسپولیس همیشه پشت تیمش است. یک بار با آمدن ، یک بار با نیامدن . هر زمان که لازم باشد به آزادی می آید و همیشه تاریخ تیمش محبوب ترین تیم آسیا بوده است ، چه زمانی که حبیب کاشانی و دعوت هایش وجود خارجی نداشت ، و چه دوران کنونی که خالی ندیدن آزادی موجب حیرت من و شما شده است.

انتهای گزارش اختصاصی/ امانت داری ، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز  است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)